Skip to main content
Beantwoord

Abo + smartphone bestelling

  • 8 juni 2018
  • 1 reactie
  • 231 Bekeken

Bijna 2 weken geleden heb ik een iphone x besteld met abo online besteld,1 maar tot nu toe nog altijd niks gehad.
Heb zelfs een kopie van mijn ID en contract verstuurd. Na 2 weken is de status van mijn bestelling nog altijd hetzelfde “informatie word momenteel verwerkt..”.

Ik hoop dat er iemand mij kan helpen want ik wou morgen mijn bestelling annuleren en ergens anders gaan, ik ga niet blijven wachten . Dit is ook de eerste en laatste keer dat ik een smartphone online ga kopen.
Grtz

Klantnummer : 618058615
Bestelling : R4WEBSHOP001260993

Beste antwoord door LorentzV

Goededag, ik zie hier dat het order werd geannuleerd. Afgaande van de informatie die ik hier heb staan, werd er een mail verzonden met de vraag om jouw ID door te sturen, maar hebben wij deze niet ontvangen.

Groetjes,
Lorentz.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 348 reacties
  • Antwoord
  • 13 juni 2018
Goededag, ik zie hier dat het order werd geannuleerd. Afgaande van de informatie die ik hier heb staan, werd er een mail verzonden met de vraag om jouw ID door te sturen, maar hebben wij deze niet ontvangen.

Groetjes,
Lorentz.