Goeiemorgen,
Gisterenmorgen kreeg ik een sms van proximus dat mijn data binnen mijn abonnement bijna opgebruikt was. in dat bericht stond er wel dat ik wel de mogelijkheid had om via de MyProximus app 500MB extra op te vragen à €5. Ik heb meteen de My Proximus app geraadpleegd en daar kon ik nergens opladen voor €5. Exact drie uur later kreeg ik opnieuw een bericht dat ik mijn abonnement al met €10 overschreden had, exact vijf uur later kreeg ik een bericht dat ik mijn abonnement met €25 overschreden had. Toen ik keek op MyProximus app had ik SLECHTS 262MB meer verbruikt bovenop mijn abonnement, maar toch werd er al €25 meer aangerekend??? terwijl er zogezegd de mogelijkheid bestaat om via de My Proximus app 500MB te kopen voor slechts €5? een mogelijkheid die nergens terug te vinden is!!! wat een afzetterij naar jullie klanten toe. Ik zou mij eerlijkgezegd echt beginnen schamen.
Hierbij het bewijs.
Ik kan u nu al meegeven, als ik hiervan een factuur krijg , stap ik prompt over naar een andere provider.
Het is begrijpelijk dat je bij overschrijding van abonnement moet bij betalen, zoals vb €5/500MB, maar niet voor slecht €250MB een verdubbeling van de volledige factuur. Dat is afzetterij en klanten uitmelken.
Dit is de allerlaatste keer dat ik mijn tijd gestoken heb in een klacht neerschrijven op deze blog.
Leer uw klanten te verzorgen ipv af te zetten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.