Skip to main content
Beantwoord

Update TV Software + "ontdek Proximus TV/decouvrier Proximus TV


Elma
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 193 reacties
Ik kreeg een dikke week geleden een update tijdens het tv kijken (rond 3u). Geen probleem ware het niet dat ik nu ook weer die filmpjes krijg om kennis te maken met het nieuwe menu, dat al een paar jaar oud is. Telkens als ik ze wis uit mijn opnames, komen ze na een paar uur terug. Kunnen jullie die filmpjes stoppen bij bestaande klanten? Ik ben ze echt hartgrondig beu.😼

Beste antwoord door jonathandr

hi elma

ik kijk even na of we dit kunnen uitschakelen voor je
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

6 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • Antwoord
  • 23 april 2018
hi elma

ik kijk even na of we dit kunnen uitschakelen voor je

Elma
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Grand Master
  • 193 reacties
  • 25 april 2018
Ik zie hem tot nu toe niet meer terugkomen, dus hoop ik dat het ok is. Bedankt.😉

  • Practitioner
  • 41 reacties
  • 12 mei 2018
beste wij krijgen sinds gisterenavond alleen zwart beeld kunnen geen tv kijken maar je kan naar films etc gaan maar dan heb je een paar minuten en springt ie ook uit zeer lastig voor een bedlegerig persoon ! wij hebben alle hulpmiddelen gekeken en toegepast en wij krijgen het niet voor elkaar !

Martin
  • 33518 reacties
  • 13 mei 2018
Ter info: mss beter en minder verwarrend als het probleem onder één topic verder loopt:
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/geen-tv-beeld-maar-wel-opnames-kunnen-kijken-39868/index1.html#post607489

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 14 mei 2018
Anja, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer of je klantennummer doorsturen? Dan kunnen we je lijn even voor je uitmeten. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Martin
  • 33518 reacties
  • 14 mei 2018
zie ook antwoord > Anja >
anjake123 schreef:
alles is ineens in orde denk dat er een update was alvast dank je voor je reactie
Hier -> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/geen-tv-beeld-maar-wel-opnames-kunnen-kijken-39868/index1.html#post607523