Skip to main content
Beantwoord

Al 4 keer onjuiste factuur


Dit is nu de 4de keer dat de facturen elke maand opnieuw en opnieuw onjuist toekomen. Telkens moet ik bellen om die in orde te brengen. Ik heb wel betere dingen te doen dan een uur in de wachtlijn te zitten. Kunnen jullie mij hieromtrent contacteren aub?

Beste antwoord door JanDe

De verzending van een factuur kunnen wij helaas niet uitstellen. Maar alles kan geregulariseerd of aangepast worden vanaf het moment van de overname. Groeten. Jan
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2494 reacties
  • 6 maart 2018
Dag Yasmine, kun je ons klantgegevens bezorgen (in privébericht) voor nazicht? Grt, HeidiE

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 8 maart 2018
Wat is dat mailadres aub?

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
  • 8 maart 2018
YasmineKr schreef:
Wat is dat mailadres aub?

Via deze link, Yasmine:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Je tekst invullen in het voorziene veld, en klikken op 'verstuur' = verzenden.

Mvg,
Wim

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 544 reacties
  • 8 maart 2018
Beste,kan je even concreet toelichten wat er nog precies fout is aan deze facturen? Groetjes Freya

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 213 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2018
De verzending van een factuur kunnen wij helaas niet uitstellen. Maar alles kan geregulariseerd of aangepast worden vanaf het moment van de overname. Groeten. Jan