Beste antwoord door JanDe
Bekijk origineelAl 4 keer onjuiste factuur
Dit is nu de 4de keer dat de facturen elke maand opnieuw en opnieuw onjuist toekomen. Telkens moet ik bellen om die in orde te brengen. Ik heb wel betere dingen te doen dan een uur in de wachtlijn te zitten. Kunnen jullie mij hieromtrent contacteren aub?
Via deze link, Yasmine:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Je tekst invullen in het voorziene veld, en klikken op 'verstuur' = verzenden.
Mvg,
Wim
Dag Yasmine, kun je ons klantgegevens bezorgen (in privébericht) voor nazicht? Grt, HeidiE
Beste,kan je even concreet toelichten wat er nog precies fout is aan deze facturen? Groetjes Freya
De verzending van een factuur kunnen wij helaas niet uitstellen. Maar alles kan geregulariseerd of aangepast worden vanaf het moment van de overname. Groeten. Jan
Wat is dat mailadres aub?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.