Klant nummer 609022221
Hallo, Kunt u mij een lijstje sturen met al de keren (datum, enz...) dat ik tussen 1/1 en 31/12/2017 Proximus heb moeten contacteren in verband met een storing? Ergens vorig jaar, toen ik nog eens een klacht had, vertelde uw medewerker dat ik op dat moment in 2017 al 18 keer Proximus had moeten bellen ivm storingen. Vandaag, 3 maart 2018, heb ik sedert 1 januari 2018 al 3 keer moeten bellen. Vandaag zal de 4e keer worden, ivm opgenomen programma's die ineens niet meer bekeken kunnen worden, hoewel ze nog wel als geldig staan vermeld.
Heb gisteren uw medewerkster gevraagd naar welk email adres ik deze vraag moest sturen. Haar antwoord was doc@proximus.be. Ik vond dit al een vreemd adres, en natuurlijk werkt het niet.
Dus ik zou graag een lijstje hebben zoals boven gevraagd. Vanaf 2018 ga ik zo'n lijstje zelf maken.
Alvast vriendelijk dank voor uw hulp.
Joanne
Beantwoord
Hoe vaak moest ik Proximus contacteren in 2017
Beste antwoord door ElsJ
Joanne68 hier kunnen wij helaas niet schriftelijk over communiceren. Groeten Els
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.