Vraag : waarom komen de “ Standaard Nieuwsbrieven” niet meer op mijn emailadres ?
Een drietal weken terug werd mijn emailadres geschrapt bij Proximus.
Jullie hebben dit enkele dagen later op correcte wijze terug geactiveerd. Waarvoor dank !
Er blijft echter één probleem onopgelost :
De “ Nieuwsbrieven van de Standaard” worden niet meer ontvangen op mijn emailadres.
Ik heb reeds verschillende keren contact gezocht met de klantendienst van de Standaard ,
zowel bij mail als telefonisch en ik heb mijzelf zelfs opnieuw ingeschreven : niets helpt en ik
ontvang nog steeds geen “ Nieuwsbrieven”.
Vandaag heeft de klantendienst mij (uiteindelijk ) laten weten dat “ bij hen “ alles OK is en
dat mijn inschrijving op de Nieuwsbrieven correct is geregistreerd.
Zij denken dat ingevolge de vorige schrapping van mijn e-mailadres misschien een blokkering
van het verzendadres van “de Standaard Nieuwsbrieven” bij Proximus nog actief is , zodat
het versturen van de Nieuwsbrieven niet kan doorgaan ; ofwel dat een of andere blokkering
van mijn emailadres door Proximus de oorzaak van het niet-ontvangen kan zijn.
Kunnen jullie dat eens nazien en eventueel corrigeren ? Waarvoor bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groeten,
André.
Beantwoord
Waarom komen "de Nieuwsbrieven" van de Standaard niet meer op mijn emailadres ?
Beste antwoord door ElsJ
ADEP ik wou dat ik iets gedaan had waardoor je probleem van de baan is maar dit is niet het geval! We wachten in spanning vanavond af of je de nieuwsbrief al dan niet aankrijgt . Hou ons alleszins op de hoogte. Groeten Els
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.