Skip to main content
Beantwoord

Nog niet gefactureerd

  • 27 februari 2018
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

Waar kan ik "Nog niet gefactureerd" terug vinden als ik ingelogd ben met My Proximus?

Beste antwoord door Martin

heb je al eens geprobeerd met ander browser of vanop een ander laptop of PC .....
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 reacties

Martin
  • 33520 reacties
  • 27 februari 2018
probeer eens zo:
https://www.proximus.be/biv/ongoing.do?lineType=TEL&lineTypeNr=10&lineTypeCapt=Telefoonlijn&queryBy=na&lineNumber=xxxxxxxxx&lineNumberCapt=yy+yyy+yy+yy+

waarbij je (x'en en y's ) xxxxxxxxx en yy+yyy+yy+yy+ vervangt door je telefoonnummer.

of als je ze niet vervangt gewoon op de link klikken en dan op volgend klikken:
Nog niet gefactureerd > dan: selecteer lijn > dan: selecteer nummer > OK

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 1 maart 2018
Dit lukt dus ook niet. Ik kan nu wel op "Nog niet gefactureerd" klikken en als ik dat doe begint een zoekactie en verschijnt er onderaan het scherm een blauwe band met daarop de logo's van onze applicaties en onze sociale netwerken. Zodat "selecteer nummer" niet zichtbaar is.

Martin
  • 33520 reacties
  • Antwoord
  • 1 maart 2018
heb je al eens geprobeerd met ander browser of vanop een ander laptop of PC .....

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 1 maart 2018
Via microsoft edge is het wel gelukt.
Dank u wel.