Werd telefonisch gecontacteerd door een proximus medewerker ( eigenlijk zouden we die ook een 15 tal minuten aan de telefoon moeten laten "hangen" alvorens op te nemen... ) om een ander abonnement aan te bevelen (tv en internet)
Dit zou me meer mogelijkheden geven en goedkoper uitvallen.
Ging hier mee akkoord en er kwam later een technieker langs om de modem te vervangen, waarbij hij oude modem meenam. Tot hierver alles ok.
Later kreeg ik een sms bericht om te melden dat ik de oude modem moest binnenbrengen omdat deze anders zou aangerekend worden.
Na een telefoontje ( met beruchte wachttijd) werd me gegarandeerd dat ze dit gingen regelen, vermits de modem door de technieker meegenomen werd.
Nu opnieuw een sms ontvangen met de boodschap dat als de modem niet voor 11.02 binnengeleverd is er een boete zal volgen..... opnieuw gebeld (05/02) nu zei men mij dat dit geen probleem was en ik maar moest afwachten tot ik een factuur kreeg hiervoor en dan moest ik maar terugbellen, dan zou men dit wel crediteren...
Begrijpe wie kan....In plaats van nu het nodige te doen .... en ik zie het al voor me dat na ontvangst factuur men zal zeggen dat ik vroeger moest gebeld hebben om dit te melden.... Is dit een bezigheidstherapie voor die medewerkers of zo, niet moeilijk dat je zolang moet wachten aan de telefoon, als men zo dikwijls moet terugbellen om een futiliteit geregeld te krijgen....
Heb 2 jaar terug ook zo een lijdensweg meegemaakt toen ik voor het eerst een Proximus abonnement ( Tv en internet) aanvroeg.
Heeft toen 3 maanden geduurd voor het aangesloten werd.....van het kastje naar de muur gestuurd....zelfs mails naar klantendienst gestuurd maar uiteraard nooit antwoord op gekregen.
Woon in appartementsgebouw en al mijn buren hebben telenet... begrijp nu ook beter waarom....
maar geen slecht woord over de techniekers, die deden hun job supergoed en waren ook verveeld met de ambtenarenmentaliteit van velen op "den buro"
Beantwoord
Binnenbrengen modem na aanpassing abonnement
Beste antwoord door FreyaVR
Beste Luke, het spijt me de vernemen dat de kosten alsnog aangerekend werden. Ik heb hier nu het nodige voor gedaan en deze gecrediteerd. Groetjes Freya
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.