Skip to main content
Beantwoord

Promoties

  • 18 januari 2018
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

na het bekijken van mijn factuur stel ik vast dat de korting die ik al 2 jaar krijg als trouwe klant verdwenen is.deze korting werd toegepast omdat de pakketten goedkoper werden verkocht en vaste klanten hier ook enige voordeel aan hebben. dus nu betaal ik voor het pakket tuttimus 120 euro, maar wordt aangeprezen aan de prijs van 87 euro. indien ik niet met een pakket zou werken komt de prijs van internet plus tv aan 67 euro maar wordt aangeprezen voor een bedrag van 59 euro.
graag eens een antwoord op deze vragen

Beste antwoord door FreyaVR

Beste Philip, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijken we je facturen en korting even na. Groetjes Freya
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

2 reacties

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 19 januari 2018
blijkbaar hebben jullie geen antwoord gevonden op mijn vraag.
uit de meeste topics kan ik afleiden dat de leiding nog veel inspanningen moet doen om
hun klanten tevreden te stellen. ik ga mijn vraag aan minister van telecom sturen met de verkiezingen in het vooruitzicht kan je veel bereiken.
als ik een antwoord krijg plaats ik het hier op jullie forum.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 544 reacties
  • Antwoord
  • 19 januari 2018
Beste Philip, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijken we je facturen en korting even na. Groetjes Freya

Reageer