Ik stapte vorige maand over naar een all in Tuttimus.
Ik zou hierbij voor 1 euro extra Netflix krijgen (106,93 zonder Netflix en 107,97 met Netflix). Dit is de prijs inclusief 2 GSM abonnementen van 15,99.
Op mijn aanrekening staat echter Netflix aan 10,99 min 2 euro korting = 8,99.
Dat is wel 7,99 euro meer dan wat er mij verteld was...
Aan de telefoon vertelt men mij dat de prijs wel degelijk correct is?
Beantwoord
Netflix fout aangerekend?
Beste antwoord door Marleen
Dag Pringles,
ik denk dat je de verklaring hier kan vinden:
nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/netflix-aangerekend-voor-10-99-n-42721
Met dank aan AntonellaD
Bekijk origineelik denk dat je de verklaring hier kan vinden:
nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/netflix-aangerekend-voor-10-99-n-42721
Met dank aan AntonellaD
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.