Skip to main content
Beantwoord

Netflix fout aangerekend?

  • 16 januari 2018
  • 2 reacties
  • 317 Bekeken

Ik stapte vorige maand over naar een all in Tuttimus.
Ik zou hierbij voor 1 euro extra Netflix krijgen (106,93 zonder Netflix en 107,97 met Netflix). Dit is de prijs inclusief 2 GSM abonnementen van 15,99.
Op mijn aanrekening staat echter Netflix aan 10,99 min 2 euro korting = 8,99.
Dat is wel 7,99 euro meer dan wat er mij verteld was...
Aan de telefoon vertelt men mij dat de prijs wel degelijk correct is?

Beste antwoord door Marleen

Dag Pringles,
ik denk dat je de verklaring hier kan vinden:
nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/netflix-aangerekend-voor-10-99-n-42721
Met dank aan AntonellaD
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 2311 reacties
  • 16 januari 2018
Netflix is niet fout aangerekend, denk ik.
Je hebt Netflix als TV bonus in je Tuttimus: en een TV bonus is niet gratis, maar is inbegrepen in de abonnementsprijs van een Tuttimus/Familus. De prijs van die TV bonus staat wel apart vermeld op je aanrekening.
Als je geen TV bundel neemt krijg je trouwens een korting van €7,95.
Inbegrepen in je Tuttimus en gezien de standaardabonnementsprijs krijg je dus Netflix voor €1 extra: € 8,99 ipv €7,95 voor bv Entertainment channels als tv bundel in Familus/Tuttimus.
Je kan trouwens zelf narekenen en de simulatie doen met Netflix of met 'Ik wil geen tv-bundel' op:
www.proximus.be/nl/id_cr_tuttimus_familus_composer/particulieren/producten/packs/stel-zelf-je-tuttimus-familus-samen.html
Een beetje ingewikkeld is het wel.

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 2311 reacties
  • Antwoord
  • 19 januari 2018
Dag Pringles,
ik denk dat je de verklaring hier kan vinden:
nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/netflix-aangerekend-voor-10-99-n-42721
Met dank aan AntonellaD