Skip to main content
Beantwoord

Cloud


Ik kan niets meer toevoegen of consulteren via proximus cloud !!!!

Beste antwoord door ElsJ

Dag Paul_0116, via onderstaande link kan u een aantal stappen overlopen. Groeten Els

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_space_full/particulieren/welkom-bij-support/internet/cloud/problemen-met-cloud/waarom-kunt-u-niets-meer-toevoegen-in-de-cloud.html
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

5 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 8 januari 2018
Dag Paul, via de app of via de website? Groeten, Charlotte.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 8 januari 2018
Via internet, werkte voorheen, nu niets meer.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 8 januari 2018
Bij proximus kunnen/mogen ze geen bijstand meer verlenen via tel. ... ???

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • Antwoord
  • 9 januari 2018
Dag Paul_0116, via onderstaande link kan u een aantal stappen overlopen. Groeten Els

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_space_full/particulieren/welkom-bij-support/internet/cloud/problemen-met-cloud/waarom-kunt-u-niets-meer-toevoegen-in-de-cloud.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 9 januari 2018
Lukt dus absoluut niet, ik vind wel dat Proximus het gemakkelijk opneemt door geen oplossing te willen voorstellen, gaat via forum of online ... maw los je probleem zelf op ... ben reeds meer dan 40 klant bij Belgacom - nu Proximus - hewel merci !