Skip to main content
Beantwoord

TV app en TV website werken niet!


Recent Proximus Tuttimus klant, alles aangevinkt.

TV, Internet en GSM oke, maar TV app op Android en TV website via Chrome op iMac werken niet! Telkens verwijzing naar MyProximus om me daarop te abonneren!
Proximus-winkel bezocht -- lang in de wacht!- heeeel lang in de wacht!- men zou wat resetten en na een half uur zou het moeten werken .... nee dus!

Wat nazoeken op dit forum toont aan dat het sinds een tijd al een gekend probleem is.

Los het op, of haal de optie weg en compenseer uw klanten! Dit lijkt op klantenmisleiding!

Had ik toch voor Telenet moeten kiezen?

Beste antwoord door GeertC

Hallo Anja, we hebben je profiel nagekeken, alles is in orde nu. Groeten Geert
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

11 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • 19 december 2017
Dag Janjacobs,

Ik heb de nodige aanpassingen gedaan op je lijn, het zou moeten werken nu.

Groeten

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 19 december 2017
Eindelijk! Waarom gebeurt het niet meteen goed? Toch bedankt!😀

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • 19 december 2017
Excuses daarvoor, normaal gebeurd dat allemaal automatisch, maar soms moeten we hier jammer genoeg zelf eens in tussenkomen ;-)

Graag gedaan alleszins en prettige feesten!

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 20 december 2017
Beste, ik heb hetzelfde probleem. Ondertussen al een prive gesprek gestart maar geen antwoord. Kan iemand hier aub zo snel mogelijk gevolg aan geven? Bedankt!

Martin
  • 33514 reacties
  • 20 december 2017
Ter info: ik ben wel niet zeker van wat ik nu ga zeggen, maar ik heb wel de indruk dat als je een nieuwe topic opent je meer kans hebt dat er gereageerd wordt, en ik veronderstel omdat dit is omdat deze topic reeds aangevinkt staat voor opgelost, en als je nieuwe topic opstart staat die als onopgelost en veronderstel ik dat de prox medewerkers naar deze eerst kijken enfin dat is wat ik denk :!!!:

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 20 december 2017
Ok en bedankt voor info!

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 23 januari 2018
TV, Internet en GSM oke, maar TV app op IOS en TV website via Chrome op iMac werken niet!

Kunnen jullie dat eens nakijken?

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 24 januari 2018
Dag Sara, wij zien ze hier wel actief staan en dat je de app hebt geactiveerd op een Ipad en iphone. Wat krijg je als je ze wil gebruiken?

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 24 januari 2018
Beste,

wij kampen met exact hetzelfde probleem! Zowel op Macbook, als op Ipad, als op Iphone kan ik geen proximusTV kijken . Noch via de app, noch via de website!! We blijven de vermelding krijgen dat we daarvoor geabonneerd moeten zijn via myproximus!
Ook wij hebben reeds contact gehad met proximus, waarbij ze ons vertelden dat ze onze account zouden resetten, maar tot op heden kunnen we nog steeds geen tv kijken via andere schermen dan onze TV.

Kan dit nog eens degelijk bekeken worden voor ons aub?

janjacobs schreef:
Recent Proximus Tuttimus klant, alles aangevinkt.

TV, Internet en GSM oke, maar TV app op Android en TV website via Chrome op iMac werken niet! Telkens verwijzing naar MyProximus om me daarop te abonneren!


Proximus-winkel bezocht -- lang in de wacht!- heeeel lang in de wacht!- men zou wat resetten en na een half uur zou het moeten werken .... nee dus!

Wat nazoeken op dit forum toont aan dat het sinds een tijd al een gekend probleem is.

Los het op, of haal de optie weg en compenseer uw klanten! Dit lijkt op klantenmisleiding!

Had ik toch voor Telenet moeten kiezen?

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • Antwoord
  • 25 januari 2018
Hallo Anja, we hebben je profiel nagekeken, alles is in orde nu. Groeten Geert

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 25 januari 2018
Waarvoor dank! Ik had gisteren inderdaad telefonisch contact met een vriendelijke vrouw die ons probleem aan een expert doorgegeven had. Nu werkt alles prima!
Merci