Skip to main content
Vraag

Cloud ontoegankelijk


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 80 reacties

Krijg steeds deze 2 foutmeldingen boven mekaar.
Zowel in Windows 10 Chrome als Edge browser.
Bellen met helpdesk verlaagt enkel mijn belsaldo...

This topic has been closed for comments

14 reacties

Martin
  • 33520 reacties
  • 29 november 2019

TUI: toch even getest met EDGE en hier werkt het toch, dus zeker geen algemene fout dan.

Als je edge open staat druk eens op CTRL+SHIFT+P en in het nieuw edge venster dat opent, probeer het daar mss eens of he dan lukt.


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 30 november 2019

Neen ook “In private” of “Incognito” lukt het niet.
Met een verkeerd paswoord krijg ik andere fout, dat is het dus niet.
Er moet iets schelen met mijn account.
Maar hoe krijg ik Prox aan de slag?


Martin
  • 33520 reacties
  • 30 november 2019

In het weekend komt niemand langs op het forum van Proximus zelf, wel de helpdesk op 0800 22 800 is bereikbaar, dus zal er ten vroegste maandag hier iemand de draad oppakken!.

Ik vergeet nogal dikwijls er bij te vermelden dat adblockers en/of track blockers, ook af en toe voor problemen kunnen zorgen, cookies en history eens wissen kan soms ook helpen, enfin ik noem maar op wat er allemaal eventueel roet in het eten kan strooien...


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 2 december 2019

Goeiemorgen,

 

In eerste instantie wil ik graag even melden dat onze helpdesk een gratis nummer is. Werkt het via de app wel? Of krijg je ook een error? Lukt dit op een ander toestel?


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 2 december 2019

Dank voor de interventie, hier mijn antwoorden:

  • dat onze helpdesk een gratis nummer is

Niet voor iedereen: ik bel met Scarlet op GSM en de minuten gaan van mijn saldo…

  • Werkt het via de app wel? Of krijg je ook een error? 

Ik krijg blijkbaar maar 0,0 B…

  • Lukt dit op een ander toestel?

Neen, op GSM android krijg ik in mijn Google browser dezelfde fouten als op PC (zie bovenaan)


  • 0 reacties
  • 3 december 2019

Krijg je dit probleem op elke locatie? Kan je even proberen met enkel 4G te verbinden op een smartphone en op de cloud te gaan?


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 3 december 2019
WenzelR schreef:

Krijg je dit probleem op elke locatie? Kan je even proberen met enkel 4G te verbinden op een smartphone en op de cloud te gaan?

Zelfde fout. Ik denk dat mijn account om zeep is. 0,0B kan toch niet!


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 3 december 2019

Het dashboard lijkt bij opstart ok (10 GB opslag) maar valt terug op 0 B als ik wat aanklik.


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 3 december 2019

Gebruik je dezelfde login om in te loggen op je Proximus cloud als degene die hier gelinkt staat aan je forum profiel? 


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 3 december 2019
SamuelD schreef:

Gebruik je dezelfde login om in te loggen op je Proximus cloud als degene die hier gelinkt staat aan je forum profiel? 

Ik login op het forum met mijn MyProximus account en met dezelfde e-mail ook op mijn cloud. Hoe zie ik waar mijn forum profiel naar linkt?

Om er uit te komen heb ik mijn cloud applikatie al ns ontkoppeld in MyProx, via Mijn Klantenprofiel. De koppeling heeft zich daarna automatisch hersteld.


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 3 december 2019

@Keoky Aangezien je dezelfde login gebruikt als je MyProximus account weet ik voldoende :relaxed:  Wanneer was de laatste keer dat je toegang had tot je cloud ? Hoelang heb je deze problemen? 


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 3 december 2019

Het moet zeker 2 maand geleden zijn dat het nog goed ging.
De “3,6 GB gebruikt” die mijn dashboard bij startup toont klopt nog altijd. Dit is het enige wat nog werkt.

Heb ondertsn ook al de laatste versie vd app op PC gezet.


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 3 december 2019

@Keoky Ik heb het probleem doorgegeven aan de betrokken dienst zodat dit kan onderzocht worden. Van zodra ik antwoord krijg laat ik hier iets weten.


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 4 december 2019

Specialisten van prox.customer.care namen mijn account blijkbaar onder handen. Ik heb terug toegang. Mijn 3.6 GB wordt ondertsn wel opnieuw opgeladen, wat nog n paar uurtjes gaat duren.

Eind goed, al goed…

Iedereen bedankt voor de hulp.