Skip to main content
Vraag

Aansluiting proximus

  • 27 november 2019
  • 6 reacties
  • 122 Bekeken

Hoi, 

 

Ik wou nieuwe klant worden bij Proximus. Vanaf zondag viel mijn bereik uit bij mijn vorige beheerder. Pas op dinsdag kreeg ik de nieuwe Simkaart van proximus in mijn brievenbus. Toen ik deze in mijn gsm stak, kreeg ik geen bereik. Intussen zijn we 24u verder en heb ik nog steeds geen bereik. Ik kan dus ook niet bellen naar de klantendienst voor hulp. Wie kan me helpen? 

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4400 reacties
  • 27 november 2019

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html#

Ik vermoed dat u best (morgen?) contact neemt met de klantendienst via de chat service (geen agenten aldaar (meer) aanwezig blijkbaar)

 


Martin
  • 33510 reacties
  • 27 november 2019

hier kan ik toch nog chatten !


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4400 reacties
  • 27 november 2019

Tja nu technisch niet en commerciëel wel …. dus proberen maar 


Martin
  • 33510 reacties
  • 27 november 2019

De staking bij proximus is dus al duidelijk waarneembaar ☺


KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 493 reacties
  • 28 november 2019

Dag Kim,
Kan je via uw profiel de klantgegevens aanvullen?
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3237 reacties
  • 2 december 2019

@kimrousseau93 

Excuses voor late reactie.k

an je aub het ingevulde klantennr nakijken ?

Ik krijg een andere naam en geen aanvraag voor gsm nr? dus ik vermoed dat er iets fout is ?

als het nog niet in orde is : Kan je in de opmerkingen invullen over welk gsm nr het gaat ?

vriendelijke groeten,

Tina

 


Reageer