Skip to main content
Beantwoord

SIM kaart niet geregistreerd

  • 13 september 2019
  • 3 reacties
  • 661 Bekeken

Ben terug verandert naar een proximus abonnement deze week en heb een nieuwe simkaart gekregen, met hetzelfde nummer, nu is mijn vorig sim kaartje gedeactiveerd en zou men nieuwe moeten werken maar krijg de melding dat deze simkaart niet geregistreerd is, kan dit opgelost worden?

mvg,
jurgen

Beste antwoord door Martin

Ter info: indien je het nog niet moest gedaan hebben dan je smartphone eens volledig laten opnieuw opstarten.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

Martin
  • 33520 reacties
  • Antwoord
  • 13 september 2019
Ter info: indien je het nog niet moest gedaan hebben dan je smartphone eens volledig laten opnieuw opstarten.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 13 september 2019
Is gelukt 🙂 dankuwel

Martin
  • 33520 reacties
  • 13 september 2019
Blij te horen dat het in orde gekomen is.
Nog een prettige dag verder,
Martin