Vraag
Activatie Voip
Ik heb donderdag een nieuwe telefoon Twist 40 HD gekocht. Om deze te kunnen gebruiken moest ik een nieuwe modem (BBox3 V+) hebben. Deze is ondertussen ook geleverd. Alles geïnstalleerd en telefoon gekoppeld met BBox via DECT. Tot hiertoe geen problemen. Maar !!! ik kan niet telefoneren met mijn vaste lijn. Veel over en weer gebeld met PX, waar men mij eerst van het kastje naar de muur stuurde, klantendienst naar technisch dienst naar klantendienst terug naar technische dienst terug naar klantendienst enz. tot ik uiteindelijk iemand aan de lijn krijg die me weet te zeggen dat ik nog een klassieke lijn en dit een Voip lijn moet zijn. Dit moet geregeld worden via de klantendienst. Contact met de klantendienst. Resultaat: dit kan eerst donderdag gebeuren omdat ik mijn Coverage Extender opgezegd heb, en deze eerst terug moet ontvangen zijn door PX. Anders kunnen ze niets doen. Ik vraag me af of iemand, hier op het forum, ook dergelijke dingen heeft meegemaakt. Als men over klantvriendelijkheid spreekt, dit noem ik werkelijk het toppunt van klantvriendelijkheid. Ik kan mijn nieuw toestel niet gebruiken, minstens tot donderdag, en misschien nog wel langer. Misschien is dit iets voor de media. Ik denk dat ze hiervan zullen smullen.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.