Hallo,
ik krijg nu al voor de tweede keer post van Proximus die niet aan mij gericht is. Het gaat hier over een firma: Advanced Belgian Software. Ik vind er niets over terug op internet. Waardoor ik de brief opende om te kijken of ik meer informatie in de brief vond. Aangezien het een rekening is (en zelf een herinnering) neem ik aan dat de firma in kwestie een fout adres heeft opgegeven. Weet iemand wat ik nu het best doe?
Groeten, Wendy
Beantwoord
Verkeerd adres!
Beste antwoord door M_016
Terugsturen naar afzender : "onbekend op dit adres", uw adres schrappen op de enveloppe (zodat de brief zeker niet terugkomt) en in de dichtstbijzijnde brievenbus gooien
Veiligheidshalve doet u ook dit:
stuur een e-mail naar Px
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html )
e-mail - ik heb een ander vraag - ik ken mijn nr (u geeft het uwe op) - ik heb een vraag over mijn factuur (niet direct een andere oplossing blijkbaar) - een klacht indienen (of een andere vraag) - onderaan rechts mail ons = tekst invoeren (factuur op mijn adres voor een mij onbekende x met klantennr y , reeds gemeld, gelieve dit recht te zetten / verder te voorkomen, brief/factuur teruggestuurd als onbekend op mijn adres)
op deze wijze is er een schriftelijk bewijs voor derden (ombudsman/rechtbank/incassobureaus/deurwaarders) mochten er later eventueel problemen optreden (u krijgt normaal direct een ontvangstbevestiging/dossiernr per e-mail)
Bekijk origineelVeiligheidshalve doet u ook dit:
stuur een e-mail naar Px
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html )
e-mail - ik heb een ander vraag - ik ken mijn nr (u geeft het uwe op) - ik heb een vraag over mijn factuur (niet direct een andere oplossing blijkbaar) - een klacht indienen (of een andere vraag) - onderaan rechts mail ons = tekst invoeren (factuur op mijn adres voor een mij onbekende x met klantennr y , reeds gemeld, gelieve dit recht te zetten / verder te voorkomen, brief/factuur teruggestuurd als onbekend op mijn adres)
op deze wijze is er een schriftelijk bewijs voor derden (ombudsman/rechtbank/incassobureaus/deurwaarders) mochten er later eventueel problemen optreden (u krijgt normaal direct een ontvangstbevestiging/dossiernr per e-mail)
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.