Hallo,
Eind december wisten ze ons in de Proximus winkel te overtuigen van een Tuttimus aansluiting. Onderdeel hiervan zou een gratis Samsung Smart TV zijn.
Er bleek echter iets fout gegaan te zijn waardoor ik de 6 maanden korting zou ontvangen ipv de TV.
Na telefonisch contact met de klantendienst is mij verzekerd dat dit recht gezet zou worden.Ze wisten mij echte wel te vertellen dat deze pas in april geleverd kunnen worden.
Nu is dit voor ons geen probleem maar ik heb al sinds begin januari niks meer gehoord en ben benieuwd naar de status hiervan.
Is dit ondertussen correct opgenomen in de systemen en staat er een tv voor mij ik bestelling?
Beantwoord
Samsung Tuttimus TV promotie
Beste antwoord door HeidiE
Hallo Lucia, ik merk inderdaad dat de vorige correctie niet correct is verlopen, onze excuses hiervoor. Ondertussen heb ik de aanrekeningen weggenomen, je zult hiervan een bevestiging per mail ontvangen. Ik laat verder nakijken door onze IT-dienst wat er misgelopen is, zodat er ook geen nieuwe aanrekeningen meer volgen. Grt, Heidi
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.