Beantwoord

Samsung Tuttimus TV promotie

  • 5 February 2017
  • 44 reacties
  • 2307 Bekeken

Hallo,

Eind december wisten ze ons in de Proximus winkel te overtuigen van een Tuttimus aansluiting. Onderdeel hiervan zou een gratis Samsung Smart TV zijn.
Er bleek echter iets fout gegaan te zijn waardoor ik de 6 maanden korting zou ontvangen ipv de TV.

Na telefonisch contact met de klantendienst is mij verzekerd dat dit recht gezet zou worden.Ze wisten mij echte wel te vertellen dat deze pas in april geleverd kunnen worden.
Nu is dit voor ons geen probleem maar ik heb al sinds begin januari niks meer gehoord en ben benieuwd naar de status hiervan.

Is dit ondertussen correct opgenomen in de systemen en staat er een tv voor mij ik bestelling?
icon

Beste antwoord door HeidiE 22 January 2019, 09:30

Bekijk origineel

44 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Lucia, ik merk inderdaad dat de vorige correctie niet correct is verlopen, onze excuses hiervoor. Ondertussen heb ik de aanrekeningen weggenomen, je zult hiervan een bevestiging per mail ontvangen. Ik laat verder nakijken door onze IT-dienst wat er misgelopen is, zodat er ook geen nieuwe aanrekeningen meer volgen. Grt, Heidi
Reputatie 1
Hallo,

Ik heb weer een factuur gekregen. Maar ik ben al meer dan anderhalf jaar geen klant niet meer bij jullie! Ik ben er echt moe van geworden om dit steeds opnieuw en opnieuw te zeggen. A.U.B, Los dit probleem op!

AzizA Legend 361 reacties 2 maanden geleden
Hallo Lucia, dit gaat om de factuur van 13/08/2018. Vlak nadat ik de nodige rechtzettingen had gedaan, is er dus een factuur verstuurd met administratieve kosten na deze factuur is er jou geen ander factuur verstuurd ter betaling. Ik heb deze factuur ook gecrediteerd. Groetjes, Aziz
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Lucia, dit gaat om de factuur van 13/08/2018. Vlak nadat ik de nodige rechtzettingen had gedaan, is er dus een factuur verstuurd met administratieve kosten na deze factuur is er jou geen ander factuur verstuurd ter betaling. Ik heb deze factuur ook gecrediteerd. Groetjes, Aziz
Reputatie 1
Hallo,
Hallo Lucia, ik heb alle facturen gecrediteerd. Je hoeft dus niks te betalen. Ik heb ook even de test gedaan door naar dat nummer te bellen en ik heb inderdaad gehoord dat dit nummer niet in gebruik is. Vreemd genoeg heb ik kunnen zien dat dit nummer nog actief stond in ons systeem, ik heb het nu volledig opgezegd uit ons systeem, dus in principe zal er dus geen facturen meer verstuurd worden, misschien nog één laatste factuur voor de periode tot vandaag. Je kan ons dan via deze weg opnieuw contacteren en zullen we het dan een laatste keer crediteren, daarna zal het dan stoppen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Aziz

Ik heb weer een factuur gekregen. Ik vind dit echt niet meer ok.
Los het probleem op. Het is jullie probleem, niet dat van mij!
Lucia Goia
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Lucia, ik heb alle facturen gecrediteerd. Je hoeft dus niks te betalen. Ik heb ook even de test gedaan door naar dat nummer te bellen en ik heb inderdaad gehoord dat dit nummer niet in gebruik is. Vreemd genoeg heb ik kunnen zien dat dit nummer nog actief stond in ons systeem, ik heb het nu volledig opgezegd uit ons systeem, dus in principe zal er dus geen facturen meer verstuurd worden, misschien nog één laatste factuur voor de periode tot vandaag. Je kan ons dan via deze weg opnieuw contacteren en zullen we het dan een laatste keer crediteren, daarna zal het dan stoppen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Aziz
Reputatie 1
Mijn nachtmerrie is opnieuw gekomen !!! Kijk naar mijn andere posts, dan kunt uw zien dat ik het beu ben om steeds hetzelfde over en over te zeggen. 2 dagen geleden heb ik weer een factuur gekregen van saldo 109,00 euro. Voor hetzelfde telefoonnummer dat niet bestaat. Belt u maar eens naar dat telefoonnummer om te zien of het bestaat. Ik ben het beu om altijd met jullie ruzie te maken!
A.U.B. los dit probleem op!

Groetjes, Lucia Goia
Reputatie 7
Badge +3
Beste Lucia,

Alle diensten zijn ondertussen opgezegd.

Ik heb juist de nodige rechtzetting gedaan via 68931155821, bedrag 114,26EUR.

Alle facturen staan nu op saldo nul.

Excuses alvast voor het ongemak.



Groetjes,

Joël
Reputatie 1
Hallo,
Ja, dit is het nummer.
Het was een oude prepaid kaart die mijn kind had gebruikt. Ik heb bij jullie geen abonamment gekocht of een smartphone... Ik krijg hoofdpijn als ik het verhaal weer opnieuw moet vertellen. Uw kunt het verhaal vinden in mijn andere reacties.
Groetjes, Lucia
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Lucia, gaat het om het nummer 0476216582? Groeten, Aziz
Reputatie 1
[quote=Lucia Goia]Beste,
Ik dacht dat mijn problemen waren opgelost.
Ik heb al nachtmerries met jullie erin!
Beste mensen, ik had het abonamment Familus, zonder mobiel alleen internet, TV en vaste telefoon.
Ik moest 4 maanden wachten tot het abonamment gesloten was. Dat gebeurde al op 11 juli. Sinds die datum heb ik een andere provider. Maar jullie sturen mij facturen voor een mobiel abonamment dat ik niet heb. Dat nummer op de factuur heeft een abonamment bij orange sinds 4 jaar geleden. Ik kan dat niet begrijpen, hebben jullie niks genoteerd?
Hoe kun je een factuur sturen voor iets dat niet bestaat? Op My Proximus begrijp ik niks van wat jullie gepost hebben!
Er zijn veel facturen met verschillende bedragen. Ik ben het moe geworden om tegen jullie te klagen! Kijk op onze eerste facturen en kijk welk abonamment wij hadden en los het probleem op!
Groetjes, Lucia Goia

Dit had ik 5 maanden geleden geschreven en het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik krijg nog steeds facturen voor het ene abonamment dat ik nooit heb gehad. In september of oktober kreeg ik een e-mail van het 'proximus-team' en ze zeiden dat ze het hadden bekeken en dat het probleem zal worden opgelost. Nu, sinds het einde van januari begon ik weer facturen te krijgen. Ik krijg facturen voor een telefoonnummer dat niet bestaat. En waarvoor ik nog nooit een abonamment voor had. Jullie moeten checken in jullie geschiedenis. Daar kunt uw simpel zien dat er een probleem is.
§620038855 (mijn klantnummer)
Reputatie 1
Hallo,
Vorige week had ik maar één mobiel abonamment, en nu heb ik er opeens 2... Ik heb nog nooit aan jullie gevraagd voor een mobiele abonamment! Voor geen een! Een van de nummers is het abonamment van mijn man en de andere is een herlaadkaart van mijn zoon. Ik had alleen een abonamment 'Familus' en niks anders.
Als ik niks heb gevraagd hoe kunt uw een abonamment verzinnen?
Ik heb de aanvraag op internet gedaan en ik heb alles in mijn e-mails opgeslagen.
Uw kunt ook op de factuur kijken. Daar staat 'abonamment Familus'.
MVG, Lucia
Reputatie 7
Badge +3
Beste, ik heb die aanrekeningen laten vastzetten tot een collega je contacteert om het opgemaakte dossier te bespreken. In de administratie is er inderdaad iets fout gelopen wat we moeten rechtzetten. Excuses.

mvg

Tina
Reputatie 1
Beste,
Ik dacht dat mijn problemen waren opgelost.
Ik heb al nachtmerries met jullie erin!
Beste mensen, ik had het abonamment Familus, zonder mobiel alleen internet, TV en vaste telefoon.
Ik moest 4 maanden wachten tot het abonamment gesloten was. Dat gebeurde al op 11 juli. Sinds die datum heb ik een andere provider. Maar jullie sturen mij facturen voor een mobiel abonamment dat ik niet heb. Dat nummer op de factuur heeft een abonamment bij orange sinds 4 jaar geleden. Ik kan dat niet begrijpen, hebben jullie niks genoteerd?
Hoe kun je een factuur sturen voor iets dat niet bestaat? Op My Proximus begrijp ik niks van wat jullie gepost hebben!
Er zijn veel facturen met verschillende bedragen. Ik ben het moe geworden om tegen jullie te klagen! Kijk op onze eerste facturen en kijk welk abonamment wij hadden en los het probleem op!
Groetjes, Lucia Goia
P.S. Ik zal alleen voor de 11 eerste dagen van juli betalen, niks meer!
Beste,

Op 19/11/2016 heb ik een Bizz all in formule afgesloten met gratis Samsung TV. Ik kan hier echter nergens een aflossingstabel van terugvinden. Kan deze mij bezorgd worden?

Alvast bedankt!

mvg.

Sven Verbist
Reputatie 7
Badge +3
Dag Cynthia va,

Ik heb dossier 29568697 opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren.

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

HeidiE
Dag Cynthia va,

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we het graag voor je na.

Alvast excuses

Mvg,

Koen


Moet ik deze nu weer doorgeven?
Hoeveel personen gaan zich hier nu eigenlijk mee bezig houden?
Ik ging een oproep krijgen zaterdag en nu krijg ik weer de zelfde vraag.
Is het de bedoeling dat ik het beu wordt op termijn?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Cynthia va,

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we het graag voor je na.

Alvast excuses

Mvg,

Koen
Goed dat we er eens kunnen mee lachen. (groen)
Blijkbeer vinden ze geen aanvraag terug. tof daar gaan we weer.
Heb gisteren een persoon aan de lijn gehad omdat ik problemen heb met mijn Netflix en vaste lijn, heb hem ook
mijn problemen voorgelegd. Hij ging een klacht aanmaken en ze gingen mij bellen om eens naar mijn probleem te luisteren maar heb nog steeds niemand gehoord. En als ik naar My proximus ga staat er geen klacht.
Weer eens afgescheept zeker?
wordt momenteel verpakt in Tawian . nog 20 dagen op het schip , alles inklaren te Antwerpen nog enkele weken magazijn op haven , ja, intussen is de kerstbomen verkoop begonnen . alles aansluiten , oeps , speelt niet , !!!! (grapje ) hopelijk komt het rap goed voor jou !
Reputatie 4
Badge +2
Cynthia , kan je even je klantgegevens doorsturen via privébericht aub ? Dit kan je hier doen :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


Groetjes, Cindy
Wij hadden hiervoor een gewoon abbonnement (Bewijs liggen) . Ongelimiteerd internet genomen en we kregen gratis alle discovery, National g. en history channel bij.(paar maand van genoten) Daarna kreeg ik een oproep en heb ik mij laten overhalen naar een tutimus over te stappen. Alles zou hetzelfde blijven.We zouden zoden zelf profijt doen.
Nee dus. De zenders werden plots een optie. 14,95€. extra. Van +/- 80 € naar +/- 95€.
Gratis TV beloofd. ( Nooit gezien, en ik heb bewijs) . Eerste maand mijn GSM geschrapt. 2e maand een extra nummer bijgeplaatst. 3 e maand extra abbonnements kosten. Bel gemiddeld een paar keer per maand. Sommige personen trachten je echt te helpen maar dit komt er om een of andere reden nooit door.Soms schakelen ze je door maar wordt de verbinding verbroken. En steeds zit je op de verkeerde dienst. Managers zijn er niet, of kunnen nooit doorgeschakeld worden.
Om het onbeleeft te zeggen "Dikke klucht"
666
Ik ben blij dat het niet bij mij alleen is!
nogmaals hetzelfde liedje, aangesloten in december naar tutimus en ook als cadeau de samsung tv gekozen.
we zijn nu eind mei en ik hoor hier totaal niets meer van!
en Ik hoop dat vanaf nu mijn facturen ook eens in orde gaan zijn , hiervoor hebben we ook al elke maand eindeloos aan de telefoon gehangen. ze hebben mij nogmaals beloofd dat vanaf nu alles in orde gaat zijn. Mop van de maand noem ik het al.
één of andere slimme heeft er zomaar het boeket multi NL aan toegevoegd, elke maand staat er 14,95 euro teveel op mijn factuur.
Het gaat in orde komen, woensdag 31 mei zullen ze mijn tv brengen.
Eind goed, al goed.
Lucia, ik lees met veel sympathie jouw berichten op dit forum. Bij ons is het hetzelfde liedje. De klantendienst van Proximus houdt ons al 5 maanden aan het lijntje en steeds krijg je de indruk dat alle vragen of problemen die zich stellen niet opgelost kunnen worden. Blijkbaar zorgt alles wat niet volgens het boekje verloopt voor onoplosbare problemen met een ongeziene vorm van respectloosheid naar de klant toe. Als klant ben je niet langer meer de koning maar een bron van inkomsten.

Reageer