Beantwoord

Samsung Tuttimus TV promotie

  • 5 February 2017
  • 44 reacties
  • 2307 Bekeken


Toon eerste bericht

44 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste

We hebben dit hier onderzocht en wel een bestelling gevonden van 3 januari. Mijn collega Robby gaat je aanvraag behandelen en je in de loop van volgende week contacteren om te bespreken !

excuses

groeten

Tina
Reputatie 1
Begin januari ben ik overgestapt naar tutimus met als extra abonnement mobilus S.
Ik heb gekozen voor de Samsung TV, men heeft mij toen gemeld dat ik moest wachten tot april 2017. Daar had ik geen probleem mee.
Half april belde ik en toen vertelde men mij dat de TV zeker eind april zou komen.
Vandaag 19/5 belde ik naar proximus, waarop men mij doodleuk antwoordde dat dit niet aangevraagd is, en ik een bewijs moet voorleggen bij een proximus-punt.
Op het ogenblik van de bestelling had men mij verzekerd dat ik recht heb op de TV maar men mij geen bewijs ervoor kon leveren en dat ik mij daar geen zorgen over hoefde te maken.
Hopeloos gewoon, zo'n helpdesk, je kunt evengoed niet bellen, want je komt geen stap verder.
Hallo,
Ik weet hoe het voelt. Het is ook bij mij gebeurt. Het is heel frustrerend!
Begin januari ben ik overgestapt naar tutimus met als extra abonnement mobilus S.
Ik heb gekozen voor de Samsung TV, men heeft mij toen gemeld dat ik moest wachten tot april 2017. Daar had ik geen probleem mee.
Half april belde ik en toen vertelde men mij dat de TV zeker eind april zou komen.
Vandaag 19/5 belde ik naar proximus, waarop men mij doodleuk antwoordde dat dit niet aangevraagd is, en ik een bewijs moet voorleggen bij een proximus-punt.
Op het ogenblik van de bestelling had men mij verzekerd dat ik recht heb op de TV maar men mij geen bewijs ervoor kon leveren en dat ik mij daar geen zorgen over hoefde te maken.
Hopeloos gewoon, zo'n helpdesk, je kunt evengoed niet bellen, want je komt geen stap verder.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Lucia,

Ik heb alvast zelf de facturatie rechtgezet, er volgt een creditnota én terugbetaling binnen 10 dagen.

Zoals we al eerder vertelden is er een IT-probleem en doen we het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Groetjes,

Heidi
Reputatie 1
Hallo,
Ik weet niet meer welke woorden ik moet gebruiken zodat jullie me verstaan.
In het begin van februari probeerde ik dit abonamment te sluiten.
Het is onmogelijk dat jullie een probleem in 2 maanden niet kunnen oplossen.
Of doen jullie dit omdat ik een buitenlander ben? Dit is echt discriminatie!!!
De factuur van februari is met 11,50 euro hoger,2 keer is de bestelling voor de tv geannuleerd,de factuur van maart is nog eens verhoogd met 5 euro. Wie gaat deze problemen oplossen, naar wie moet ik bellen. Ik heb 100 keer naar jullie gebeld,maar er zijn nog steeds problemen.
Ik wil niks meer met jullie te maken hebben.
Het was helemaal niet leuk om jullie klant te zijn!!!
Reputatie 7
Badge +3
Dag Lucia,

Ik noteer je extra opmerkingen in dossier 41428731, onze IT-diensten doen het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen.

De dossierbeheerder zal je verder contacteren.

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 1
Hallo,
Ik wacht al een maand op een antwoord van jullie en ik krijg het maar niet.
Hiervoor zou ik me wel schamen.
Verkeerde facturen,gebroken beloftes en helemaal niks is normaal bij jullie firma.
Zien jullie echt niet hoeveel ontevreden klanten jullie hebben?
Ik wacht op mijn geld van de maand januari en in februari moet ik€ 4,99 betalen voor de tv, apart va het abonamment.
Wat is dat?
Moet ik soms nog een maand wachten? Ik ben het echt BEU!!!
Reputatie 7
Badge +3
Lucia,

ik contacteer de dossierbeheerder en geef al je vragen door.

vriendelijke groeten,

Tina
Reputatie 1
Ik wil een antwoord op mijn vraag. Ik heb met de klantendienst gebeld en blijkbaar was er ook een fout op mijn factuur. Ik heb op 10 jan naar Roemenië gebeld om 19u en ik moest 11 euro extra betalen. Ze hebben gezegd dat ik mijn geld terug ga krijgen, maar ja, ik geloof niets meer.
En nu, dat ik mijn tv toch niet meer krijg, wat moet ik met de Wifi-Bridge doen? Het was de bedoeling dat ik die ging gebruiken met de tv maar nu heb ik het niet meer nodig. Ik zou graag een "echte" antwoord krijgen deze keer en als het mogelijk is met iemand competent praten. Ik ben het beu.
Anders ga ik toch een klacht moeten indienen en langs een advocaat gaan.

Dank u
Reputatie 5
Badge +2
Momenteel is het dossier in behandeling, zodra mijn collega's het nodige hebben uitgevoerd om uw diensten te annuleren, zal u gecontacteerd worden.

Excuses voor het ongemak. :(

Mvg,

Wouter
Reputatie 1

Het Proximus Team 2 dagen geleden
Beste Lucia,
Uw vraag is doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 41428731.
Zij zullen het nodige nakijken en zelf dan ook terug contact met u opnemen.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Joël


Oke! En nu? Wat moet ik doen met uw dossiernummer?
Ik wil dit abonnement stopzetten, de Wi-Fi Bridge teruggeven en FINITO!
Ik zal alles betalen wat ik heb gebruikt, behalve de Wi-Fi Bridge.
Slechte zaak!
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Lucia,

Bezorg je mij klantgegevens (in privébericht) voor nazicht?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,

HeidiE
Reputatie 1
Hallo,

Ik wil dit abonamment sluiten.Dit is niet normaal !!!

Ik kocht een Wi-Fi Bridge voor de tv die ik moest krijgen. De tv heb ik NIET gekregen maar ik heb de Wi-Fi Bridge.
Wat moet ik er nu meedoen? Ik wil hem terugbrengen. Ik ga helemaal NIETS betalen.
Als jullie de regels niet respecteren,doe ik het ook niet!
Dossier 41387113 is in behandeling bij de bevoegde dienst die momenteel wacht op aanvulling van de stockvoorraad. Er is een nieuwe levering voorzien in april. Zij zullen je verder informeren, bedankt voor je geduld. Grt, HeidiE
Dag Markp,

Heb je al reeds een privébericht gestuurd met klantgegevens? (contactnummer en adres)

Dan laten we een collega je meteen bellen want ik vind nergens gegevens terug.

Met vriendelijke groeten

Koen


Bedankt voor je reactie Koen.
Ik heb juist een privébericht gezonden met de gegevens.

Mvg,

Marek
Reputatie 7
Badge +4
Dag Markp,

Heb je al reeds een privébericht gestuurd met klantgegevens? (contactnummer en adres)

Dan laten we een collega je meteen bellen want ik vind nergens gegevens terug.

Met vriendelijke groeten

Koen
Bedankt voor u reactie.

Wanneer kan ik verwachten dat zij hiervoor contact opnemen? Momenteel tast ik nog in het duister 🙂
Dossier 41387113 is in behandeling bij de bevoegde dienst die zicht heeft op de stockvoorraad. Zij zullen je verder informeren. Grt, HeidiE
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

ik wil graag nakijken wat er gereserveerd is voor jullie.

kan je in een privébericht je klantgegevens doorsturen aub ?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes

Tina

Reageer