Skip to main content
Vraag

omschakeling naar oud tf nummer

  • 12 september 2020
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

onlangs overgestapt en flex viber geinstalleerd op 02 sep door technieker. Tv, internet, 2 GSM OK. Omzetting is nu 10 dagen later naar ons oud tf nummer nog steeds niet gebeurd. Klant ***.

4 reacties

Martin
  • 33518 reacties
  • 12 september 2020

FYI: maandag pas komen de proximus forummedewerkers hier terug langs op het forum.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen , zodat zij er maandag direct mee aan de slag kunnen.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 14 september 2020

@jossesergeant  Hiervoor is dossier 46054025 in behandeling bij de bevoegde dienst. Heb je de overdracht van het telefoonnummer reeds goedgekeurd? Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 14 september 2020

Blijkbaar volgens my proximus is mijn nummer veranderd naar mijn oude maar:

Als iemand mij belt is onmiddelijk doorgeschakeld naar voice mail.

Uitgaand lukt ook niet.

Bellen naar 1969 onmiddellijk bezet.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 14 september 2020

@jossesergeant Ik heb deze info doorgegeven aan de dossierbeheerder. Hij zal dit voor jou verder nakijken en jou hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella