Hallo
Ik krijg regelmatig nieuwsbrieven via email. En het viel mij op de de opmaak van die nieuwsbrieven die ik met Skynet webmail open, niet altijd is zoals de verzender het wilde. Het verschil zit 'm vooral in de zg. opsommingstekens. Die worden in Skynet webmail steeds vervangen groene vierkantjes.
Als ik dezelfde nieuwsbrief open via Outlook (met mijn Skynet-adres of een ander e-mail-adres), is er geen probleem. Ook met Hotmail, Gmail ... doet het probleem zich niet voor voor. Enkel in Skynet webmail. Heel raar.
Omdat ik zelf ook soms nieuwsbrieven verstuur en dit probleem wil vermijden, heb ik Belgacom gecontacteerd. Hun antwoord was naast de kwestie. Ze wisten mij te melden dat de opmaak van nieuwsbrieven soms kan wijzigen als die in Hotmail of Gmail wordt geopend (terwijl ik toch duidelijk zei dat het probleem alleen in Skynet webmail voorkomt), ze gaven mij ook een link naar een website over nieuwsbrieven (geen Belgacom-site). En dat was het dan.
Ik heb zelf al zowat alle mogelijke tips in verband met opmaak van HTML-nieuwsbrieven gevolgd. Opmaak, CSS, ...
Hopelijk is er hier iemand die wel een oplossing weet.
Mocht er iemand weet hebben van andere providers of webmail-diensten waar hetzelfde of een gelijkaardig probleem zich voordoet, laat dan ook gerust iets weten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.