Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe klant

  • 29 september 2017
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Keerstok marc
Ik heb met de klantendienst gebeld voor nieuwe aansluiting ,maar werd van puntje naar paaltje gestuurd,ik doe telewerk en heb dat zeer dringend nodig ,waarom krijg ik geen goed antwoord , trouwens kabel telefoon ligt er ,geef mij een duidelijke antwoord a u b ,ik moet mijn werk kunnen doen ,en ik wacht op de aansluiting ,graag spoedig nieuws van jullie

Beste antwoord door AntonellaD

Dag Keerstok marc,

Kan je meer info en klantgegevens doorsturen via een privébericht?

Groetjes,

Antonella
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

2 reacties

Martin
  • 33412 reacties
  • 29 september 2017
Moest een reactie van het proximus team te lang uitblijven stuur dan best een privébericht aan Het Proximus Team via onderstaande link
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • Antwoord
  • 5 oktober 2017
Dag Keerstok marc,

Kan je meer info en klantgegevens doorsturen via een privébericht?

Groetjes,

Antonella

Reageer