Beantwoord

Nieuwe klant

  • 29 september 2017
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Ik heb met de klantendienst gebeld voor nieuwe aansluiting ,maar werd van puntje naar paaltje gestuurd,ik doe telewerk en heb dat zeer dringend nodig ,waarom krijg ik geen goed antwoord , trouwens kabel telefoon ligt er ,geef mij een duidelijke antwoord a u b ,ik moet mijn werk kunnen doen ,en ik wacht op de aansluiting ,graag spoedig nieuws van jullie
icon

Beste antwoord door AntonellaD 5 oktober 2017, 10:44

Dag Keerstok marc,

Kan je meer info en klantgegevens doorsturen via een privébericht?

Groetjes,

Antonella
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Keerstok marc,

Kan je meer info en klantgegevens doorsturen via een privébericht?

Groetjes,

Antonella
Moest een reactie van het proximus team te lang uitblijven stuur dan best een privébericht aan Het Proximus Team via onderstaande link
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer