Op bbc 1 en bbc2 werkt de ondertiteling niet goed. Soms wel, soms blokkeert ze en loopt ze vast, soms loopt ze een eind achter op de beelden (series), soms tijdens de dag alles ok, 's avonds loopt het dan weer mis of omgekeerd. Is dit reeds vroeger gemeld? kan men daar iets aan doen. Op andere zenders loopt alles correct.
Ik heb ook een abonnement op telenet tv (tv in de keuken) en daar loopt alles perfect ook op bbc. Die geven trouwens ook ondertitels op bbc entertainment, wat niet het geval is bij proximus.
Beantwoord
Ondertiteling BBC
Beste antwoord door Black rider
Hallo,
Ik hou jullie even geïnformeerd over de ondertiteling op bbc ..... deze loopt sinds een kleine week volledig correct. Als dat permanent is... grote dank aan proximus. ik ben een tevreden man
Bekijk origineelIk hou jullie even geïnformeerd over de ondertiteling op bbc ..... deze loopt sinds een kleine week volledig correct. Als dat permanent is... grote dank aan proximus. ik ben een tevreden man
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.