Beantwoord

Ondertiteling BBC

  • 24 November 2015
  • 59 reacties
  • 2564 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Op bbc 1 en bbc2 werkt de ondertiteling niet goed. Soms wel, soms blokkeert ze en loopt ze vast, soms loopt ze een eind achter op de beelden (series), soms tijdens de dag alles ok, 's avonds loopt het dan weer mis of omgekeerd. Is dit reeds vroeger gemeld? kan men daar iets aan doen. Op andere zenders loopt alles correct.


Ik heb ook een abonnement op telenet tv (tv in de keuken) en daar loopt alles perfect ook op bbc. Die geven trouwens ook ondertitels op bbc entertainment, wat niet het geval is bij proximus.
icon

Beste antwoord door Black rider 22 December 2015, 22:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

59 reacties

Reputatie 2
Hallo,

laat ons het een beetje beschaafd houden. We zijn hier om elkaar te helpen , niet om elkaar te verwijten. Mijn bericht waarop Alexander reageerde was inderdaad al enkele maanden oud, maar het feit dat nu alles ok blijkt te zijn is leuk meegenomen. En misschien zal Proximus BBC ook wel eens in HD bezorgen,tenzij BBC zou verdwijnen met die Brexit. Dan stap ik op mijn eentje ook uit de EU.


Denk er wel aan als je naar Amerika moest gaan daar schieten ze je gewoon neer als ze zin hebben dus begin al maar alternatieven te zoeken.:8
Reputatie 4
Badge +2
Hallo,

laat ons het een beetje beschaafd houden. We zijn hier om elkaar te helpen , niet om elkaar te verwijten. Mijn bericht waarop Alexander reageerde was inderdaad al enkele maanden oud, maar het feit dat nu alles ok blijkt te zijn is leuk meegenomen. En misschien zal Proximus BBC ook wel eens in HD bezorgen,tenzij BBC zou verdwijnen met die Brexit. Dan stap ik op mijn eentje ook uit de EU.
Reputatie 2
Vriend moet jij me zeker dan niet noemen als u mij begint uit te dagen. Ik geef je hier enkel maar een opmerking bij, wat andere personen ook al wel opgevallen zal zijn dat je steeds zit te zeuren dat die 2 BBC zenders bij Telenet in HD zitten; bij ons noemen ze die mannen leurders, en komen die van deur tot deur. Trouwens hoef jij hier geen reklame voor Telenet te maken daar zijn ook andere plaatsen voor of heb jij dan soms iets gemist.
Reputatie 6
Badge +2
Hallo,
De zoveelste feedback over de ondertiteling op BBC. 11 dagen geleden schreef ik lovende woorden hierover en alles liep perfect. Sinds nu meer dan een week loopt alles ongeveer 200% fout. Ik heb ook al eens mijn b-box heropgestart en mijn decoder, misschien ,dacht ik , lag het daaraan, maar eerlijk gezegd de ondertiteling op bbc is een ramp. We worden er stilaan zenuwachtig van, omdat bij telenet alles perfect loopt. Bijgevolg is de decoder van telenet nu verhuisd van de keuken naar de living en omgekeerd. We zullen nog even de kat uit de boom kijken en hopen dat er een definitieve remedie komt, zoniet gaan minder plezante beslissingen moeten genomen worden . We kijken immers veel naar bbc. Is er iemand van Proximus die mij eens duidelijk kan uitleggen waarom dit niet naar behoren kan functioneren ( en bij telenet wel). En zoals ik ook eerder al zei , bij telenet is bbc entertainment voorzien van ondertitels, bij proximus niet. Ik blijf er toch nog sereen bij en hoop dat het in orde komt want ik zou niet graag van provider veranderen. Ik kijk uit naar een reactie van iemand van proximus met een zinnige uitleg en liefst met een oplossing.


Plus dat BBC 1 en BBC 2 bij Telenet in HD zijn en bij Proximus in SD.


Alexander dit komt bij die mensen nu ook langs hun oren uit. Ik denk nu niet dat je dat moet blijven herhalen, zeg dan gewoon dat alle zenders in HD zijn bij Telenet als er tenminste een HD versie bestaat. Dan moet je dit maar 1 maal zeggen, en niet steeds herhalen.


Beste vriend, als je nog eens reageert moet je geen 4 maanden wachten tenzij dat je nu pas uit uw winterslaap komt. 😃
Reputatie 2
Hallo,
De zoveelste feedback over de ondertiteling op BBC. 11 dagen geleden schreef ik lovende woorden hierover en alles liep perfect. Sinds nu meer dan een week loopt alles ongeveer 200% fout. Ik heb ook al eens mijn b-box heropgestart en mijn decoder, misschien ,dacht ik , lag het daaraan, maar eerlijk gezegd de ondertiteling op bbc is een ramp. We worden er stilaan zenuwachtig van, omdat bij telenet alles perfect loopt. Bijgevolg is de decoder van telenet nu verhuisd van de keuken naar de living en omgekeerd. We zullen nog even de kat uit de boom kijken en hopen dat er een definitieve remedie komt, zoniet gaan minder plezante beslissingen moeten genomen worden . We kijken immers veel naar bbc. Is er iemand van Proximus die mij eens duidelijk kan uitleggen waarom dit niet naar behoren kan functioneren ( en bij telenet wel). En zoals ik ook eerder al zei , bij telenet is bbc entertainment voorzien van ondertitels, bij proximus niet. Ik blijf er toch nog sereen bij en hoop dat het in orde komt want ik zou niet graag van provider veranderen. Ik kijk uit naar een reactie van iemand van proximus met een zinnige uitleg en liefst met een oplossing.


Plus dat BBC 1 en BBC 2 bij Telenet in HD zijn en bij Proximus in SD.


Alexander dit komt bij die mensen nu ook langs hun oren uit. Ik denk nu niet dat je dat moet blijven herhalen, zeg dan gewoon dat alle zenders in HD zijn bij Telenet als er tenminste een HD versie bestaat. Dan moet je dit maar 1 maal zeggen, en niet steeds herhalen.
Reputatie 4
Badge +2
ja Guru - blz 888 : voor mij vooral ondertiteling bij series en documentaires.
groeten.
Reputatie 7
Badge +1
Het gaat hier toch over TTx 888?
Reputatie 4
Badge +2
ja,ja, je hebt gelijk Swakke, ik wou niet te vlug reageren en even afwachten, maar het euvel schijnt opgelost te zijn. Weeral een aantal mensen gelukkig..waaronder ik.
Bedankt om dit te melden en als dat geen goed nieuws is ... 😉
Reputatie 3
Badge +1
Hallo allemaal
Ondertussen ongeveer een week alles in orde met de ondertiteling.
Zowel BBC 1 als BBC 2
Hopelijk blijft het zo
Reputatie 7
Badge +6
Bij iedereen, denk ik.
Op Twitter zegt men ook vandaag: we kennen het probleem, maar nog geen oplossing. Geduld, geduld, geduld dus. :(
Ik lees hier trouwens dat het op BBC Four het zelfde zootje is en er zijn ook problemen met de ondertiteling van sommige Franse zenders.
Reputatie 4
Badge +2
vandaag loopt het totaal mis, zowel op BBC1 als BBC2, bij mij althans.
Reputatie 3
Badge +1
zijn er ondertussen mensen bij wie het probleem met de ondertiteling BBC 1 BBC2 zijn opgelost
bij mij beginnen ze nu pas
ik krijg als antwoord van prox onze ingenieurs werken er aan
Reputatie 7
Badge +6
Gisteren ging het nochtans even heel goed, zelfs op BBC 2. Mijn vreugde was dus van zeer korte duur.
Reputatie 7
Badge +2
Het is een eeuwige strijd met die ondertitels op BBC. Ze kunnen het gewoon niet stabiel krijgen. Prutsers.
Reputatie 4
Badge +2
Hallo,

dit wordt nu toch wel lachwekkend. Sinds gisteren gaat de ondertiteling op BBC2 wonderwel en dat is goed nieuws. Maar tegelijkertijd loopt het nu totaal fout op BBC1 ook sinds gisteren... Wou dat toch maar weer even melden.
Reputatie 7
Badge +2
wonder, o wonder, sinds een half uur loopt de BBC1 ondertiteling weer correct. Zo kunnen we bezig blijven.

Op BBC FOUR helaas nog steeds niet synchroon.
Reputatie 7
Badge +6
Inderdaad, ook net gemerkt.
Toch alles behalve professioneel allemaal. :-((((
Reputatie 4
Badge +2
wonder, o wonder, sinds een half uur loopt de BBC1 ondertiteling weer correct. Zo kunnen we bezig blijven.
Reputatie 6
Badge +2
In welk jaar, Proximus kennende zal dat wel eens voor het jaar 4000 zijn. 😉
Reputatie 7
Badge +6
What a mess!
30 seconden lijkt me nog een understatement. Men heeft ons al gevraagd een paar maanden geduld te hebben en nu? Nog een paar maanden geduld er bovenop? Misschien kan men ons beter zeggen in welk jaar er een oplossing gaat komen.
Het zou misschien ook beter en sneller gaan met een nieuwe softwareontwikkelaar, want deze bakt er niks van.
We are not amused!
Reputatie 4
Badge +2
Hallo,

een nieuwe situatie sinds vandaag vergt een nieuwe tussenkomst. Jammer genoeg gaat het nu van kwaad naar erger. Tot hiertoe werkte de ondertiteling op BBC1 perfect maar ik kijk nu naar een documentaire en de ondertiteling loopt ongeveer 30 seconden vooruit op bijbehorende audio. Op BBC2 is het omgekeerd en loopt de ondertiteling ongeveer 30 seconden achter.... Misschien als we ze allebei opzetten loopt het gelijk =:) . Dit begint toch eerder een pijnlijke situatie te worden voor het imago van een instelling als Proximus. En je voelt je als consument zo machteloos en... je blijft maar voort betalen.
Reputatie 4
Badge +2
Ook op dit ogenblik gaat het perfect op BBC1 en zoals gisteren niet goed op BBC2. Toch wel eigenaardig dat het ongeveer 1à2 maanden correct verliep en nu niet meer. Enfin Thomas, het feit dat we weten dat je er mee bezig bent stemt ons mild. Op mijn telenet loopt alles wel perfect, misschien dit toch eens meedelen aan uw software ontwikkelaar want als we op uw man moeten wachten tot Q3 dan zijn we zoet tot september..... :=)
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt voor de update, Thomas.
Zou uw dienst ondertussen toch niet opnieuw het een en ander kunnen 'tweaken', zodat het weer een paar weken/ maanden vlot loopt, want het wordt precies 'a very long wait' voor die nieuwe software.
Thanks.
Reputatie 7
Badge +6
Ik weet dat deze bug al een tijdje meegaat. Mijn excuses hiervoor.
Zoals toen gezegd was hier niet meteen een directe oplossing gezien dit een probleem is op onze encoder waar een nieuwe firmware voor nodig is. Deze wordt geleverd door de softwareontwikkelaar. Momenteel is er al wat meer informatie en wordt er een oplossing verwacht Q2-Q3 2016. Ik weet dat dit niet ideaal is maar helaas gaan we toch nog even moeten wachten.