Skip to main content
Vraag

verhoogde tegemoetkoming

  • 11 oktober 2021
  • 5 reacties
  • 869 Bekeken

Goedemiddag 

Wat moet ik doen om mijn verhoogde tegemoetkoming bij jullie te laten activeren. Kunnen jullie me helpen hiermee

 

Met vriendelijke groeten

Bram 

5 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 11 oktober 2021

@Bram98 Vandaag werd voor jou een dossier opgestart bij het BIPT voor de aanvraag van de verhoogde tegemoetkoming. Deze aanvraag werd voorlopig geweigerd. Volgens het BIPT heb je geen recht op het sociaal tarief, tenzij documenten worden verstrekt die dat recht aantonen. Je zal weldra een brief ontvangen van het BIPT met de reden van de weigering. Hierop vind je ook het adres om de nodige documenten naartoe te sturen. Groetjes, Antonella


Ik heb een verhoogde tegemoetkoming vind nergens waar ik dit moet aanvragen .mvg 


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4400 reacties
  • 21 oktober 2023

Ter info

Sociaal tarief voor telefonie en internet | Vlaanderen.be 

= aanvraag dient te worden ingediend bij een telecomoperator van uw keuze

 

Sociaal tarief | Proximus

→ 0800 22800, mogelijks kan een Proximus moderator op dit publieke forum vanaf maandag hiervoor ook verder helpen


Martin
  • 33514 reacties
  • 21 oktober 2023

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 23 oktober 2023

@Niesje_niesje  Dag Ik heb dossier 53404902 hiervoor aangemaakt. De beheerder hiervan neemt contact met u op. Groetjes