Skip to main content
Vraag

Speciale korting

  • 5 februari 2021
  • 6 reacties
  • 130 Bekeken

Sinds geruime tijd kregen wij op onze maandelijkse Proximus-factuur een 'speciale korting' op het boeket Nature & Discovery NL en de tv-optie All Sports (vroeger International Sports). In januari zijn wij overgeschakeld naar een Flex pack omdat wij een jaar Disney+ hadden gewonnen en daarvoor een v7 decoder nodig is en omdat ik dacht dat het Flex pack iets voordeliger zou zijn (+ gratis WiFi booster!).

Op onze laatste factuur is van de speciale korting echter geen sprake meer en is het Flex pack dan ook niet voordeliger. Wat was deze 'speciale korting' en waarom is deze verdwenen bij de omschakeling naar het Flex pack?

This topic has been closed for comments

6 reacties

Martin
  • 33508 reacties
  • 5 februari 2021

Op flex is een korting van 5€/maand mogelijk voor een jaar, proximus forummedewerkers kunnen je meet uitleg geven als ze hier de draad opnemen.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2531 reacties
  • 8 februari 2021

Dag @kdewilde dit heeft te maken met de korting via de werkgever, ik laat het nakijken onder dossiernummer 47463675, we houden je op de hoogte! Groetjes, Heidi


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3237 reacties
  • 11 februari 2021

@kdewilde 

beste,

Tijden veranderen.  Excuses.  Mijn collega meldt dat deze korting inderdaad voor niemand meer van toepassing gaat zijn wegens verouderd en niet meer van toepassing op de huidige packs.  We gaan zoeken voor een overbruggingspromo.

Luc heeft je proberen bellen maar kon je niet bereiken.  Vandaar dit bericht.

vriendelijke groeten

Tina


  • Auteur
  • Rising star
  • 17 reacties
  • 6 maart 2021

Niettegenstaande er een getrouwheidskorting van € 5 gedurende 12 maanden werd toegekend is hiervan op onze recentste factuur geen spoor van terug te vinden.


Martin
  • 33508 reacties
  • 6 maart 2021

TUI; maandag pas komen de Prox forummedewerkers terug langs om je verder te helpen.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 8 maart 2021

@kdewilde De korting dat werd geactiveerd was niet compatibel met het PFE-plan via je werkgever. Voor de maanden februari en maart heb ik een correctie opgemaakt. Je zal binnen enkele uren een negatieve aanrekening van -€ 10 zien verschijnen in MyProximus. Voor de komende 10 maanden heb ik negatieve bedragen klaargezet in ons facturatiesysteem van -€ 5/maand op het Boeket Nature&discovery NL. Deze zullen dan elke maand automatisch in mindering gaan op de factuur. Groetjes, Antonella