Skip to main content
Beantwoord

epic combo abonnement maar gsm abonnement al gestart

  • 6 december 2020
  • 5 reacties
  • 104 Bekeken

Goedendag

Ik ben een epic combo abonnement aangegaan, maar ik had nog niet geactiveerd en ik kijk nu in mijn proximus app dat mijn gsm abonnement wel al is veranderd, maar wij wouden ons abonnement pas over 2 weken starten, weet er iemand wat we moeten betalen de volgende facturatie, alleen mijn telefoon of het volledig abonnement?

Bedankt 

Beste antwoord door AntonellaD

@joy_gr  Dit wordt automatisch pro rata (her)berekend op de factuur. Groetjes, Antonella

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 reacties

Martin
  • 32962 reacties
  • 6 december 2020

FYI: Pas morgen komt er iemand langs die van proximus zelf is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 6 december 2020
Martin schreef:

FYI: Pas morgen komt er iemand langs die van proximus zelf is.

Ja ik weet het maar ik dacht ik plaats het nu al want op telefoontjes en op messenger antwoorden ze niet in de week als ze dat doen heb je geluk


Martin
  • 32962 reacties
  • 6 december 2020

Inderdaad velen melden dit dat ze niet binnen geraken op de helpdesk of geen reactie krijgen, ook niet langs de andere wegen, dan is het logisch dat je langs het forum ook probeert.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • Antwoord
  • 11 december 2020

@joy_gr  Dit wordt automatisch pro rata (her)berekend op de factuur. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 11 december 2020

Oke bedankt!

 


Reageer