Skip to main content
Vraag

Gebruik van waardebon in online shop


  • Apprentice
  • 6 reacties

Na lang sparen heeft mijn zoon voldoende punten om enkele (3 x 20€) waardebonnen te verzilveren.

Hij wenst “oortjes” (https://accessoires.proximus.be/nl/accessoires/mykronoz-zebuds-lite-true-wireless-bt-earphones-wit) aan te kopen maar telkens hij de code ingeeft van zijn bonnen krijgt hij een melding dat de codes niet geldig zijn.

Op de bonnen staat duidelijk dat ze kunnen gebruikt worden in de shop maar als men ze dan wenst te verzilveren lukt het niet.

Graag advies.

Ps: probeerde reeds via de chat maar enkel jullie “virtuele assistent” is daar actief. Ik wacht al meer dan een half uur op “zijn collega”. 

12 reacties

  • 2 reacties
  • 20 mei 2020

 

Hallo,

Ik wou online een Proximus-waardebon inruilen van de Premium-club maar ik las op dit forum dat je dit blijkbaar alleen online kan gebruiken voor aankoop van toestellen? Dit was echter nergens vermeld toen ik de waardebonnen bestelde.

 

Ik wou daarom weten, als ik me begeef naar een shop, kunnen zij dan bepaalde accessoires bestellen die ik online heb zien staan aub?

 

Alvast bedankt!

 

 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2494 reacties
  • 20 mei 2020

Dag @dimitri15 je kunt deze bonnen inderdaad enkel inwisselen voor toestellen, niet voor accessoires. Dit is ook niet mogelijk in onze Shops. Groetjes, Heidi 


Martin
  • 33162 reacties
  • 6 juli 2020

Als de proximus medewerkers hier langskomen vandaag of morgen kunnen ze dit verder natrekken voor u.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 7 juli 2020
Martin schreef:

Als de proximus medewerkers hier langskomen vandaag of morgen kunnen ze dit verder natrekken voor u.

 

Nog steeds aan het wachten ...


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2494 reacties
  • 7 juli 2020

Beste @Watch  onze waardebonnen kun je online enkel gebruiken om een toestel aan te kopen, niet voor een accessoire. Je kunt deze wel in onze verkooppunten gebruiken voor zowel toestellen als accessoires. Groetjes, Heidi  


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 7 juli 2020
HeidiE schreef:

Beste @Watch  onze waardebonnen kun je online enkel gebruiken om een toestel aan te kopen, niet voor een accessoire. Je kunt deze wel in onze verkooppunten gebruiken voor zowel toestellen als accessoires. Groetjes, Heidi  

 

Dan is de website van proximus.be zeer misleidend.

Onderaan de website staat duidelijk:

Producten

Klik op de link en …

 

 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2494 reacties
  • 7 juli 2020

De waardebon is enkel geldig bij aankoop van een mobiele/vaste telefoon, smartphone of tablet zonder abonnement in onze webshop of Proximus Shops en Telecom Specialists & FULL EXCLUSIVE Buying groups.  In onze Proximus Shops en Telecom Specialists & FULL EXCLUSIVE Buying groups kan de code ook gebruikt worden voor de aankoop van accessoires. Mvg, Heidi 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 13 augustus 2020

Onlangs een waardebon van 15 euro van Play and Gold ontvangen voor A.S Adventure.

Toen ik de waardebon wou verzilveren bleek die een half jaar geleden al gebruikt te zijn door een andere persoon in een winkel van A.S Adventure in Waterloo …

Voorlopig onbruikbaar dus. Ik zou wel graag een bon hebben die wel geldig is.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 14 augustus 2020

@TheaVul je het betrokken gsm-nummer en je klantgegevens even aan in jouw profiel? Dan laten we dit verder voor je nakijken. Geef een seintje zodra dit is gebeurd. Groetjes, Antonella

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 14 augustus 2020

Is ondertussen gebeurd.

Ik had een Pay and Go kaart los van het pack waarover we nu beschikken.

 


Martin
  • 33162 reacties
  • 14 augustus 2020

@Thea ter info,

Ik weet niet of dit nu vandaag nog verder kan bekeken worden, t zal dan voor maandag zijn. 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 17 augustus 2020

@Thea 

goedemiddag,

ik heb ad hand van je klantgegevens een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst

Zij zullen dit nakijken en je informeren;

groeten

Tina


Reageer