Skip to main content
Vraag

Ongevraagde vervanging van TVbox


U vraagt mij om een TVbox te vervangen door een nieuwer gratis model.

Echter de betreffende TVbox is mijn eigendom en heb ik destijds aangekocht.
Aangezien dit toestel perfect werkt voel ik mij genoodzaakt deze niet te vervangen.
Ik zal dus ook het nieuwe toestel weigeren omdat ik daarom niet gevraagd heb.
Ik wil dan ook vermijden om bij vervanging nog eens maandelijks 8euro extra huurgeld te moeten betalen.

Gelieve deze vervanging dan ook te annuleren.
R000000110000N028L is het nummer dat jullie eraan toekenden.

18 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2526 reacties
  • 17 augustus 2022

Dag Wim, met order R000000110000N028L werd het nieuwe toestel geannuleerd en uit de facturatie gehaald. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Practitioner
  • 33 reacties
  • 17 augustus 2022

Ik hoop dat het goed komt. Want ik heb de laatste 2 maanden veel problemen met dubbel aangerekende kosten van TVboxen, dit na vervanging van mijn gehuurde box na een defect.

Ik denk dat dit nog een gevolg is hiervan …

In ieder geval verder op te volgen …

Sorry dat ik het moet zeggen, maar de administratie van Proximus trek op niks.

 

Gr,

Wim


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 28 november 2022

Op vrijdag 25/11 een nieuwe tv Box besteld op aanraden van technicus proximus, nog geen bevestiging waar en wanneer we deze kunnen afhalen

Jullie zetten mensen wel zonder TV 

Met vriendelijke groeten


Martin
  • 33413 reacties
  • 28 november 2022

Tip: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 28 november 2022

@Tonyingrid  Dit gaat je vandaag geleverd worden. Groetjes Luc


Ingrid Broeckmans

Op 07/02/2023 heb ik mijn gehuurde decoder met serialnummer 253841689 opgezegd. Ik krijg gisteren een mail in de bus dat deze vervangen gaat worden door een nieuwe. Ik heb dit nieuwe toestel dus niet nodig. Gelieve mij dit niet op te sturen.

 

Mvg,

Ingrid

 

 

 

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2164 reacties
  • 23 februari 2023

@Ingrid Broeckmans Er staat momenteel geen order meer klaar om een nieuwe te leveren.Groetjes,Joel


Ingrid Broeckmans

De postbode stond dus aan de deur met de nieuwe tv-decoder. Ik heb deze geweigerd en deze zal dus door Bpost geretourneerd worden. Blijkbaar was het order dus niet gecancelled.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 3 maart 2023

@Ingrid Broeckmans Dag Ingrid, ja dit zijn order deze niet in het gewone systeem zitten. Onze excuses. Het toestel zal afgemeld worden zodra dit terug binnen is. 


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 16 februari 2024

Beste

Wij hebben hier hetzelfde voor. Wij willen onze oude box behouden. En dus geen nieuwe ontvangen. We hebben 6 februari telefonisch doorgegeven dat we deze niet willen. De klantendienst melde ons dat hij geannuleerd zou worden. Gisteren mail gekregen dat de box door bpost geleverd zou worden. Terwijl er eerst gezegd was dat hij geannuleerd was. Meerdere keren gebeld met geen resultaat.  Vandaag opnieuw mail dat de box eraan komt. Dus Wij bellen opnieuw, meer dan een uur aan de lijn gehangen, verkeerdelijk doorverbonden worden of er word gewoon tijdens gesprek opgehangen. Echt klantvriendelijk is het niet. Voor alle duidelijkheid Wij zijn heel tevreden over onze oude box en wensen deze dus te behouden.

Met vriendelijke groet 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2164 reacties
  • 16 februari 2024

@GerryB Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 16 februari 2024

@Joel M 

Ik heb de gegevens aangepast.

Met vriendelijke groet


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2164 reacties
  • 16 februari 2024

@GerryB Ik zie nergens een aanvraag tot levering van nieuw materiaal.Had men dit willen toesturen naar aanleiding van een technisch probleem of zo(storingsdienst)?Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 16 februari 2024

@Joel M 

Deze werd ons toegestuurd omdat wij nog een oude tv box hebben die zo gezegd niet meer voldoet aan de normen voor een optimale tv ervaring 

Met vriendelijke groet 


Martin
  • 33413 reacties
  • 16 februari 2024

Ter info: het is wel zo dat je oude decoder op een bepaald moment toch van je lijn zal gedeactiveerd worden, voor het ogenblik zijn het alleen de v5compact en V7 decoders die niet uitgefaseerd worden.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2164 reacties
  • 16 februari 2024

@GerryB het is zoals @Martin al aanhaalde, op termijn gaan deze niet meer werken/geen ondersteuning meer/updates enz.Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 16 februari 2024

@Martin @Joel M 

 

Wij willen onze tv box nog steeds behouden en wensen geen nieuwe tv box. Dit hebben wij al verschillende malen uitgelegd via de telefoon en op 6 februari werd ons medegedeeld dat hij geannuleerd zou worden maar hij word toch nog opgestuurd. 

Met vriendelijke groet 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3237 reacties
  • 20 februari 2024

@GerryB 

Op dit ogenblik zie ik geen openstaand order met verzending nieuwe tv box

je hebt een V6?  die toestellen worden niet meer geüpdate .. dus bepaald moment ga je problemen ondervinden in de werking van het toestel in combinatie met prx TV.

als je ongewenst een toestel toegestuurd krijg, kan je het ongeopend terugsturen en passen we de situatie terug aan… maar dit is beperkt in tijd.

mvg

Tina


Reageer