Skip to main content
Beantwoord

iphone 11


ik heb op 27/3 een iphone 11 besteld. normaal werd die vandaag geleverd. 31/3.

niets gezien.. naar proximus gebeld, en het pakket had vertraging.. ze konden mij niet vertellen wanneer die aan kwam.. wat nu? 

mvg Femke brams

Beste antwoord door tina.b

@Femkebrams 

Vul je je profiel verder aan met klantgegevens ?

een order nummer ?

Dan kunnen we wellicht verder nakijken

groetjes

Tina

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

21 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3237 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2020

@Femkebrams 

Vul je je profiel verder aan met klantgegevens ?

een order nummer ?

Dan kunnen we wellicht verder nakijken

groetjes

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 31 maart 2020

ik heb het doorgestuurd


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 1 april 2020

@Femkebrams Je kan de levering van de zending opvolgen via de track and trace van Bpost met pakketnummer 323200074942320064001040.

https://track.bpost.cloud/btr/web/#/home?lang=nl

Het klopt inderdaad dat leveringen momenteel vertraging kunnen oplopen. Alvast mijn excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 1 april 2020

hey, danku. mijn vraag was of u toevallig wist wanneer die dan aankwam? mvg


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 2 april 2020

@Femkebrams Ik heb hierover navraag gedaan bij de bevoegde dienst. Zodra ik feedback ontvang, laat ik dit weten. Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 4 juni 2020

Beste,

ik heb 28 mei een iPhone 11 besteld maar nog altijd geen levering gehad volgens de klantenservice zou die gisteren geleverd zijn maar niks ontvangen zelfs geen trake en tracé nummer van mijn bestelling. Wie kan mij helpen aub.

 

ellen 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 5 juni 2020

@ellensels Ik heb je bestelling en betaling teruggevonden. Het toestel is nog niet verstuurd, mijn excuses voor de verkeerde info dat je hierover hebt ontvangen. De bestelling is nog niet volledig verwerkt omdat er enkele zaken niet duidelijk zijn.

Klopt het dat je deze bestelling hebt gedaan voor het gsm-nummer in het pack eindigend op 460? Hier loopt momenteel nog een gecombineerd aanbod op met een Apple iPhone 8. Wens je deze stop te zetten? Ben je akkoord met de restwaarde dat aangerekend zal worden voor het verbreken van dit contract? Deze kost kan je checken via MyProximus. Wens je het abonnement Mobilus XL Unlimited te behouden?

Bedankt voor de info.

Groetjes,
Antonella


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 13 juli 2020

Geachte ik heb een i phone 11 besteld 

En nog steeds niks ontvangen binst ik op 6 juni alles betaald heb En als je bel open ze een klachtformulier en zeggen dat ze je gaan terug bellen en je oor er niks meer van echt schandalig


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2531 reacties
  • 13 juli 2020

Dag @jessica22 vul je je profiel aan met klantgegevens en/of een ordernummer, dan kunnen we dit verder nakijken. Groetjes, Heidi


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 13 juli 2020

Geachte 

 

Mijn orde nummer is R000000110000FCTLF-1


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2531 reacties
  • 13 juli 2020

Dossier 45588777 werd hiervoor inderdaad op 11/07/20 opgemaakt, ik vraag om je zo snel mogelijk te contacteren! Groetjes, Heidi


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 13 juli 2020

Stuur ik betalingsbewijs ook door of is dit niet nodig 

 

Mvg


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2531 reacties
  • 13 juli 2020

De bevoegde dienst laat je weten wat ze precies nodig hebben!


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 14 juli 2020

Hello waar vin ik het mail aderes van de dienst om mijn betalingsbewijsje door te mailen 

 

Mvg


Martin
  • 33508 reacties
  • 14 juli 2020

dit kun je via doc@proximus.com 


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 14 juli 2020

Geachte 

Mijn nummer is 0474425031


Martin
  • 33508 reacties
  • 14 juli 2020

Het is altijd beter van geen privé gegevens op een openbaar forum te posten maar die in je forum profiel te zetten in één van de tekstvelden die aangeduid staan als privé zodat alleen de proximus medewerkers zelf die kunnen lezen.

Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 14 juli 2020

Beste kan je zien waneer de levering plaats vin mijn nummer is 047442**** ik heb alles door gemaild

 

Mvg


Martin
  • 33508 reacties
  • 14 juli 2020

@jessica22 Ter info:

Het zal waarschijnlijk voor morgen zijn als hier iemand van proximus zelf de draad opneemt en de achterliggende diensten terug bereikbaar zijn.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3237 reacties
  • 15 juli 2020

@jessica22 

Beste

hiervoor is dossier 45588777 in behandeling.  Onze collega kijkt alles na en zal je informeren zo gauw er update is.  Wordt vervolgd.  

Excuses voor het wachten

Groetjes

Tina


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 15 juli 2020

@jessica22 Net telefonisch contact met jou gehad. Ben blij te horen dat je de iPhone vandaag hebt mogen ontvangen. Groetjes, Antonella