Skip to main content
Vraag

Verificatie van externe accounts is mislukt.

  • 29 oktober 2021
  • 5 reacties
  • 634 Bekeken

RMO
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 57 reacties

Geachten,

Deze morgen ingelogd op Proximus E-mail en kreeg onderstaand bericht:

 

 

Zo heb ik nog een drietal andere accounts, die telkens hetzelfde probleem vertonen.

Wat staat mij te doen ??

Met vriendelijke groeten.

Rolle.

5 reacties

Martin
  • 33514 reacties
  • 29 oktober 2021

zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, bvb over welke drie accounts het gaat...
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


RMO
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 57 reacties
  • 29 oktober 2021

Hallo Martin,

Als ik op uw “ForumProfiel”   klik bekom ik het venster hieronder:

 

 

Wat staat mij hier te doen ??

Rolle.


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4400 reacties
  • 29 oktober 2021

Misschien een tijdelijk probleem cfr gelijkaardige berichten op dit en het Fr forum

Concreet kunt u wanneer op dit forum ingelogd bent (uw avatar rechts boven uw forum profiel wijzigen en in een vrij veld  - ticket bv. -  één of meer van de betrokken e-mailadressen vermelden)


ma10938@skynet.be  verificatie externe account mislukt. Link met marc.clemmens@skynet.be MAKEN

Tf nummer 050 36203


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 12 mei 2023

@Marc Clemmens Wat wil je juist proberen en welke fout krijg je dan?


Reageer