Skip to main content
Beantwoord

email bevestigen?

  • 22 februari 2021
  • 3 reacties
  • 310 Bekeken

Jamo
  • Motivator
  • 282 reacties

In MyProximus staat volgende:

Bevestig uw emailadres

Er werd een bevestigingsmail verstuurd naar true, gelieve deze te binnen de 14 dagen te valideren om uw MyProximus account actief te houden
Bevestigingsmail niet ontvangen? Klik hier!

Als ik klik dan krijg ik dit:

Bad Request

Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.

Ik heb deze account al vanaf ik klant ben,waarom moet ik deze bevestigen, wat niet lukt trouwens.

Ik heb ook geen mail ontvangen hierover.

Beste antwoord door Jamo

Jullie moeten niet meer antwoorden,probleem is vanzelf verdwenen.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

Martin
  • 33518 reacties
  • 22 februari 2021

is dat geen spammail !


Jamo
  • Auteur
  • Motivator
  • 282 reacties
  • 22 februari 2021

Nu zie ik in de app een gelijkaardig bericht staan:

Bevestig login

vervolledig je profiel.

controleer je e-mail

klik op de link in je regristratie  e-mail

Wanneer ik op meer info klik  krijg ik allerlei vragen ,ook of ik beheerder wil zijn voor alle producten of enkel smartphone. Ik heb niet verder gekeken want het lijkt wel of ik een nieuw account aan het aanmaken ben. Kan er iemand van Proximus dit eens nakijken? Ook kan ik verder in Myproximus(geen bed request meer) maar dan kom ik op een pagina waar ik een code moet ingeven om te valideren. Maar telkens ik die ingaaf blijf ik op dezelfde pagina en krijg een nieuwe code  die weer niet werkt.


Jamo
  • Auteur
  • Motivator
  • 282 reacties
  • Antwoord
  • 25 februari 2021

Jullie moeten niet meer antwoorden,probleem is vanzelf verdwenen.