Skip to main content
Vraag

Nieuw geïnstalleerde producten niet zichtbaar in MyProximus/Pickx


Wanneer ik inlog bij MyProximus zie ik reeds lang bestaande mobiele nummers en vaste internet intallaties.

Echter:

  • geen zicht op (sinds een week) nieuwe internetverbinding
  • geen mogelijkheid om internetverbindingen te beheren (bv reset pppoe wachtwoord

Wanneer ik kijk via ‘To be invoiced’ staat de nieuwe installatie van de internetverbinding er echter wel bij.

 

Bijkomend: wanneer ik inlog met mijn account bij Pickx zie ik wél 2 langer bestaande televisie registratienummers, maar niet die een week geleden werd geïnstalleerd.

This topic has been closed for comments

13 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 2 oktober 2020

@sim_rova Kan u het klantnummer en naam aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 2 oktober 2020

@Joel M Done - bedankt dat je hiervoor even tijd kan nemen.

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 2 oktober 2020

@sim_rova Ik heb het doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossier 46374343 Zij zullen het verder onderzoeken en nadien contact met u opnemenExcuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 6 oktober 2020

Nog steeds elke dag aan het bellen sinds installatie (24/9)…. nog steeds geen oplossing.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3237 reacties
  • 6 oktober 2020

@sim_rova 

ik zie dat er een dossierbeheerder aangeduid is.

zij zal het verder opvolgen en je contacteren. 

vriendelijke groeten

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 8 oktober 2020

Wel, intussen 5 dagen verder en nog niets gehoord...


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 8 oktober 2020

@sim_rova . Dossierbeheerder gevraagd contact met u op te nemen. groetjes,  Luc


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 16 oktober 2020

surprise, surprise…. Zelf al meer dan 11 uur gebeld.

Nog nooit op initiatief van Proximus.

 

Nog steeds geen oplossing.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 16 oktober 2020

@sim_rova Ik heb dit ditmaal doorgegeven aan de verantwoordelijke van de dossierbeheerder en gevraagd voor een spoedige behandeling. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 26 oktober 2020

nog steeds niemand gehoord

nog steeds geen oplossing


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 26 oktober 2020

@sim_rova  Ik heb nieuw dossier 46606535 opgemaakt en hier ineens een escalatie voor aangevraagd. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 21 januari 2021

zoveel maanden verder. Geen oplossing. Product nog steeds niet te zien.

 

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 21 januari 2021

@sim_rova Mijn oprechte excuses voor de vertraging. Ik heb het dossier nu gerouteerd naar een andere dienst binnen MyProximus, aangezien het nog niet werd opgelost voor jou. Groetjes, Antonella