Beste,
Wij hebben om zakenlijke redenen het contract voor GSM opegzegd bij proximus, nu kregen we telkens aanmaningskosten, zelfs op 1,5 week 2 keer.
We krijgen dus eigenlijk aanmaningskosten op de aanmaningskosten.
Aangezien de originele factuur wel degelijk betaald is, vinden wij dit uiteraad niet correct.
We willen over enkele maanden misschien met het bedrijf terug overstappen naar Proximus, maar indien niet opgelost geraakt. Moeten we toch bekijken of dit wel kan.
Maar als klap op de vuurpijl krijgen we vandaag een brief in de bus, met een overschrijvings formulier van €109,00 ??? van een bedrijf Iustus servabilis.
Met de dreiging dat wanneer dit bedrag niet betaald wordt, men proximus zal aanbevelen om naar de rechtbak te stappen.
Dit gaat echt mijn petje te boven.
Misschien dat hier even naar gekeken kan worden. Hopenlijk kan dit zo opgelost worden.
klantnr: 08881246
Wij zijn uiteraard ook niet van plan dit absurde bedrag te betalen.
Met vriendelijke groet,
Joël
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.