aanmaningskosten na laatste factuur

  • 31 May 2011
  • 6 reacties
  • 1535 Bekeken

Beste,

Wij hebben om zakenlijke redenen het contract voor GSM opegzegd bij proximus, nu kregen we telkens aanmaningskosten, zelfs op 1,5 week 2 keer.

We krijgen dus eigenlijk aanmaningskosten op de aanmaningskosten.

Aangezien de originele factuur wel degelijk betaald is, vinden wij dit uiteraad niet correct.

We willen over enkele maanden misschien met het bedrijf terug overstappen naar Proximus, maar indien niet opgelost geraakt. Moeten we toch bekijken of dit wel kan.

Maar als klap op de vuurpijl krijgen we vandaag een brief in de bus, met een overschrijvings formulier van €109,00 ??? van een bedrijf Iustus servabilis.

Met de dreiging dat wanneer dit bedrag niet betaald wordt, men proximus zal aanbevelen om naar de rechtbak te stappen.

Dit gaat echt mijn petje te boven.

Misschien dat hier even naar gekeken kan worden. Hopenlijk kan dit zo opgelost worden.

klantnr: 08881246

Wij zijn uiteraard ook niet van plan dit absurde bedrag te betalen.

Met vriendelijke groet,

Joël

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Vermoedelijk dien je een opzegvergoeding te betalen?
De opzegging was gratis, naar aanleiding van een verhoging van de abonnementskosten of tarieven. Weet het niet meer precies.

Maar ik kan zwart op wit laten zien dat het alleen om aanmaningskosten op aanmaningskosten gaat.

Wat toch een beetje bozar is denk ik dan.
Beste meditec,

Uw bericht is doorgegeven aan de bevoegde dienst bij Proximus.

Als ik meer info heb, breng ik u op de hoogte.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste,

Bij mij doet het zelfde voorval plaats...

Ik heb getekend voor een domiciliering en tussen proximus en de bank is deze uitwisseling van informatie kennelijk iets misgelopen aangezien ik altijd maar facturen krijg...

Nu heb ik weleens een factuur te laat betaald maar ik heb ze allemaal wel betaald.

Nu krijg ik een factuur binnen van € 150...?

Ik voel me wel redelijk in het zak gezet aangezien ik een papier teken waar ik een domiciliering aanga met jullie maar jullie het niet in orde maken en ik hiervoor de prijs moet betallen, niet alleen de aanmaningskosten (die ik overigens wel betaal) maar ook nog eens € 150 onder de categorie.

Als ik door het betalen van deze factuur mijn pay en go generation kan stopzetten dan doe ik dat eigenlijk met veel plezier...

Ik hoop via deze weg toch wat eerlijkheid te vinden.

Zo niet dan leer ik uit mijn fout om beroep op jullie "diensten" te doen

Groeten

Joris
eventjes vergeten...

Mijn klantennummer is 11388899
Beste jorieze,

Uw bericht is doorgegeven aan de bevoegde dienst bij Proximus.

Als ik meer info heb, breng ik u op de hoogte.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer