Skip to main content
Beantwoord

Opzegging vaste telefoon

  • 3 februari 2023
  • 4 reacties
  • 733 Bekeken

Mutlie

Ik heb vorige maand al mijn vrienden, kennissen e.a. contacten laten weten dat ik mijn vaste lijn ging opzeggen omdat die niet meer gebruikt wordt.

Ik heb daartoe een web formulier ingevuld en gevraagd de stopzetting uit te voeren op 1 februari.
Voor alle duidelijkheid: enkel de vaste lijn wil ik opzeggen, maar daarbij moeten uiteraard de slimme diensten ook stopgezet worden.
Proximus bevestigde via mail op 26 januari de ontvangst van mijn aanvraag.

Vandaag 3 februari werkt de vaste telefoon blijkbaar nog. Als ik het nummer kies gaat hij over.
In MyProximus vind ik geen spoor van mijn aanvraag/bestelling.

Is dit normaal?
Wanneer wordt de vaste lijn nu uitgeschakeld?


 

Beste antwoord door Luc.M

@Mutlie  Dag, ja je vraag was nog niet behandeld. Het order is gelanceerd R000000110000ORY6P. Onze excuses voor deze vertraging. Groetjes, Luc

 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

4 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1707 reacties
  • Antwoord
  • 3 februari 2023

@Mutlie  Dag, ja je vraag was nog niet behandeld. Het order is gelanceerd R000000110000ORY6P. Onze excuses voor deze vertraging. Groetjes, Luc

 


Mutlie
  • Auteur
  • 2031 reacties
  • 3 februari 2023

Dank je wel !


Mutlie
  • Auteur
  • 2031 reacties
  • 4 februari 2023

@Luc.M 
gewoon als feedback, de vaste lijn was ‘s avonds al afgesloten 🙂
Als nu de factuur ook nog juist is, is mijn aanvraag perfecte afgehandeld 🤙


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1707 reacties
  • 7 februari 2023

@Mutlie  :-)  komt in orde