-vaste lijn is dood , internet valt regelmatig uit
bericht op pc > uw aansluitingspunt is onderbroken !
mijn pc is wèl in orde , dààr ligt het niet aan
-b-box 3v geeft rood pinkend signaal , ook op wifi booster
-tv geeft soms mozaïeken
-nieuwe b-box ?
Ik heb al àlles geprobeerd , alles uitgetrokken , opnieuw alle stekkers erin , b-box en wifi booster gereset en nu ? alweer technieker op komst of de straat openbreken om te kijken naar de aansluiting ???
Nà 2 jaar nog steeds geen verbinding zoals het zou moeten !
De facturen komen met vaste regelmaat , dat werkt wèl ! , maar nog nooit geen “schadevergoeding” voor de vele mankementen , ik ben het zat !
Beste antwoord door Martin
Hier komt niemand die van Proximus is op het forum tijdens de weekends.
Blijft je DSL lampje op je bbox continu oplichten of pinkt die ?
Permanent brandend lampje: de b-box is gesynchroniseerd met het signaal van je Proximus-lijn.
Knipperend lampje: de DSL-synchronisatie is bezig.
Is het de eerste keer dat er een Proximus-lijn bij je wordt aangesloten? Of heb je nieuwe diensten besteld (internet, tv of een vaste lijn )? Het lampje van de DSL-synchronisatie blijft knipperen totdat de dienst geactiveerd is op de lijn.
Is het ook de eerste keer dat je je b-box 3 aansluit? Het lampje van de DSL-synchronisatie blijft gedurende max. 30 minuten branden tijdens de configuratie en de update van de b-box.
Zo niet, controleer de kabelNieuw venster tussen de wandcontactdoos en de blauwe DSL-poort achteraan de b-box en wacht 30 minuten.
Permanent brandend lampje: de b-box is gesynchroniseerd met het signaal van je Proximus-lijn.
Knipperend lampje: de DSL-synchronisatie is bezig.
Is het de eerste keer dat er een Proximus-lijn bij je wordt aangesloten? Of heb je nieuwe diensten besteld (internet, tv of een vaste lijn )? Het lampje van de DSL-synchronisatie blijft knipperen totdat de dienst geactiveerd is op de lijn.
Is het ook de eerste keer dat je je b-box 3 aansluit? Het lampje van de DSL-synchronisatie blijft gedurende max. 30 minuten branden tijdens de configuratie en de update van de b-box.
Zo niet, controleer de kabelNieuw venster tussen de wandcontactdoos en de blauwe DSL-poort achteraan de b-box en wacht 30 minuten.
In 1e instantie zijn de LEDs power, internet en dsl van belang om een 1e diagnose voor mogelijek oplossing te kunnen stellen
De Proximus medewerkers op dit forum kunnen u vanaf maandag verder helpen maar ik vrees dat indien bovenstaande FAQ u geen oplossing beidt u toch best 0800 22800 technische ondersteuning belt met uw klantnr ter hand (tot 22h) want er is spijtig genoeg geen garantie dat uw probleem hier op dit forum ook op maandag behandeld wordt (de oudste berichten worden in principe eerst behandeld en als er een wachtrij is loopt de vertraging verder op)
Voor de zoveelste keer , alle stekkers , kabels eruit en er weer in…
Mijn vaste lijn “leeft” opnieuw , dan toch mankementen of kuren met de modem ???
Wi-fi lichtjes blijven oranje gekleurd , dat maakt mij niets uit , wi-fi verbinding is nog nooit goed geweest , laptop ligt al maanden ongebruikt in de kast.
Zowiezo ga ik maandag naar een proximus contactpunt om uitleg te vragen en een nieuwe modem ???
Ik bedank in ieder geval àlle mensen die gereageerd hebben.
Na 2 jaar … eindelijk ontdekt dat ik op een slechte lijn zat … na 2 jaar !
Momenteel zit ik op een goede lijn , 2 kabels erbij binnenshuis (maakt mij niets uit) , wi-fi booster en Bbox dichter bij elkaar , internet valt niet meer uit , geen mozaïekjes meer op tv , vaste lijn leeft opnieuw en werkt zoals het moet.
Hopelijk blijft dat ook zo.
Ik verwacht dan ook een credit nota voor 2 jaar ellende en miserie.
O jéé ! wat een ellende , ik ben het zat , méér dan zat !
Proximus is er in geslaagd > ik kan niet meer binnen in proximus email
email klopt wel wachtwoord NIET!> bij proximus email > ik ken u niet !!!!!!!!!!!!!!
Proximus is er ook in geslaagd om mijn reserve email te blokkeren
Er was een ‘compentatie “ beloofd voor 2 jaar ellende , maar blijkbaar maken “ze” het nog erger dan tevoren !
Mensen dit kan niet meer ! oplossing gevraagd of ik stap over , ik ben het zat na 2 jaar !
Mvgr. Roske
Er is momenteel een probleem bij Proximus met de webmail via Webmail | Proximus alsook met de app. Je krijgt de melding Aanmeldfout U wachtwoord is veranderd enz……of Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord………. Als het toch lukt om in te loggen krijg je de melding dat je geen mailboxen hebt. Gewoon afwachten en zeker niet proberen om je wachtwoord te veranderen. Idem via MY Proximus Producten | Proximus daar krijg je de melding Keine Mailboxen
Gewoon afwachten Proximus is ermee bezig is een serverprobleem dit is wat ik als uitleg kreeg .
Hééééérlijk ! wat betreft de service van <proximus> , worden jullie dat ook niet stinkend zat ??? Ikke wel…..
Wààr was de ouderwetse telefoon ? ik hunker er naar , ben ernstig aan het denken om heel dat on-line gedoe af te schaffen , minder stress en gewoon bij de mensen …. langs te gaan , iets meer tijd om langs te gaan ...maar wel zönder misverstanden of ..inloggen > sorry > wachtwoord onbekend of email onbekend…
indien nodig gebruik bv. thunderbird met uw proximus/skynet e-mail adres en paswoord dit alternatief werkt zonder problemen in afwachting van een oplossing proximus webmail
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.