Hallo, Ik heb nog enkele vraagjes om een vaste telefoon door te verbinden met een gsm (ik heb Slimme diensten) want voorlopig lukt het niet
1/ Moet ik het gsm nummer volledig invullen met 0032 erbij?
2/ Ik breng alles in op mijn draagbare telefoon *61*gsm nummer# en dan, druk ik dan op de bel toets en wat zou er dan moeten gebeuren?
M.V.G.Erik
Beste antwoord door Godelieve.van.landeghem
Beste, Ik heb al enkele malen telefoon gehad op mijn gsm (misschien lukt de doorverbinding dan toch nu?) maar wel met een privénummer en die neem ik niet op, al slechte ervaring meer gehad in het verleden, wij zijn vanavond terug thuis en dan probeer ik het even uit, ik hoop dat het deze keer lukt en inderdaad ik heb zelf eerst geprobeerd om de doorverbinding te starten dat lukte dus duidelijk niet.
Super bedankt voor de snelle reactie, ik probeer het straks uit, wat mij wel onmiddellijk opvalt is dat er in uw nota’s 2 sterretjes (**) staan voor de getallen (voorbeeld **61*……..) en in de handleiding van Proximus slechts 1(*61*…...), wat is juist?
Het lukt jammer genoeg niet, zowel met 1 als 2 sterretjes als met en zonder 0032, niets helpt, als ik op toets druk om te bellen (toets met groene telefoon) krijg ik na tijdje een soort signaal toon die je krijgt als er iets verkeerd ingebracht wordt……. maar toch zeker bedankt voor jou hulp
Bedankt voor de snelle reactie, wat er zou moeten gebeuren is dat de vaste telefoon soms zou moeten doorverbonden worden (na 20 sec.) naar een gsm nummer +32…….. (ik veronderstel dat ik dit nummer hier niet mag doorgeven?).
Bij mij lukt het niet, zowel niet met **61*…..# als met *61*…….#
Wat doe ik dan verkeerd, ik breng het gsm nummer in op de vaste telefoon maar als ik dan op de bel toets druk krijg dan de melding dat het nummer niet bestaat?
Ik vrees maar als het bij U wel lukt wat er dan zou gebeuren als ik het probeer stop (#61#) te zetten, zou dit dan wel lukken en op welk toestel moet ik deze code dan invoeren?
Ik zie dat je gebruik maakt van de Phonemail full op de vaste lijn. Hierdoor staat de doorschakeling al geactiveerd zodat hij na 20 seconden automatisch doorschakelt naar je antwoordapparaat. Indien je dit toch op je gsm wenst kunnen we deze deactiveren. Wat eventueel ook een oplossing is is de onvoorwaardelijke doorschakeling activeren. Dan gaat hij automatisch op je gsm over ipv je vaste lijn. Dit is doormiddel van *21*...# te gebruiken.
Ik had dan graag dat U de Phonemail full deactiveert en in de plaats daarvan de doorschakeling naar gsm activeert maar wel die op 20 sec. (*61*)
Kan U mij misschien ook vertellen wat ik verkeerd heb gedaan, moet het *61* of **61* zijn en op welk toestel moet ik dan die code inbrengen, op de vaste of mobile telefoon, dezelfde vragen had ik ook voor het deactiveren van het doorschakelen.
Best geen privégegevens posten op een openbaar forum, maar in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende tekstvakken gemerkt met privé en andere bijkomende informatie in het “Ticket” privé tekstvak. , klik op deze link hier→ profielgegevens invullen/aanvullen
Bedankt voor de tip, ik had breng die informatie in het vervolg in waar U het aangeeft!
Bedankt
Beste Geert,
Ik heb het deze morgen even uitgetest…. Het antwoordapparaat is inderdaad uitgeschakeld maar het doorverbinden lukt voorlopig nog niet, nog even afwachten dan?
Bedankt voor de tip, ik had breng die informatie in het vervolg in waar U het aangeeft!
Bedankt
Beste Geert,
Ik heb het deze morgen even uitgetest…. Het antwoordapparaat is inderdaad uitgeschakeld maar het doorverbinden lukt voorlopig nog niet, nog even afwachten dan?
M.v.g.
Godelieve - Erik
hi, kijk ik even om de doorschakeling te heractiveren
Kan je mij misschien hier ook nog even op antwoorden a.u.b. =>
Kan U mij misschien ook vertellen wat ik verkeerd heb gedaan, moet het *61* of **61* zijn en op welk toestel moet ik dan die code inbrengen, op de vaste of mobile telefoon, dezelfde vragen had ik ook voor het deactiveren van het doorschakelen.
Je moet op je vaste telefoon de code *61*gsm-nr# ingeven om te activeren, #61# om te deseactiveren. Nadat je de code hebt ingegeven hoor je een heel snelle ‘broebeltoon’ ter bevestiging
Hopeloos vrees ik, ik krijg gewoon een bezettoon als ik deze code doorstuur…….
Ik dacht dat iemand van jullie het ging activeren maar dat schijnt dan ook niet te werken, wel is het antwoordapparaat nu gedeactiveerd dus nu hebben we niets meer………..😥
Neen dus, onbegrijpelijk hoor, vandaag om 11u30 geprobeerd, lukt nog steeds niet, ik wacht nog even af maar dan deactiveer ik die slimme diensten terug want ik heb die speciaal daarvoor geactiveerd maar ik ga geen €5 per maand betalen voor iets dat niet werkt nietwaar.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.