Op 15 april stuurde ik een vraag/support naar Proximus.
Dankuwel Proximus om nog steeds niets te laten weten.
'We hebben uw vraag via e-mail goed ontvangen.
Met de volgende referentie kunt u uw dossier verder opvolgen 29223751. '
Mooi niet dus.
Beantwoord
Waarom antwoordt Proximus niet op een vraag/support?
Beste antwoord door Wim
Sterweb,
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
-via 0800 22 800
-via onze contactpagina: https://www.proximus.be/contact
-via de chat op onze supportpagina's: https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
-via ons Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
-via onze Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
-via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten,
Wim
Bekijk origineelEr zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
-via 0800 22 800
-via onze contactpagina: https://www.proximus.be/contact
-via de chat op onze supportpagina's: https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
-via ons Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
-via onze Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
-via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten,
Wim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.