Skip to main content
Beantwoord

Waarom antwoordt Proximus niet op een vraag/support?


Op 15 april stuurde ik een vraag/support naar Proximus.

Dankuwel Proximus om nog steeds niets te laten weten.

'We hebben uw vraag via e-mail goed ontvangen.

Met de volgende referentie kunt u uw dossier verder opvolgen 29223751. '

Mooi niet dus.

Beste antwoord door Wim

Sterweb,
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
-via 0800 22 800
-via onze contactpagina: https://www.proximus.be/contact
-via de chat op onze supportpagina's: https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html


-via ons Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
-via onze Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
-via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,
Wim
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

7 reacties

  • Practitioner
  • 27 reacties
  • 8 mei 2017
Wat een leven
Je bent niet de enige die geen antwoord krijgt.
Die mannen weken aan de staat en je kent het liedje van Louis Neefs,
Als ik ooit eens vijf minuten tijd heb

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 342 reacties
  • 8 mei 2017
ik denk dat ze dit lezen dat ze zeker niet meer antwoorden en zeggen gaan we nu eens zeker niets meer doen.☺️

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 1815 reacties
  • 8 mei 2017
Of ze zullen zeggen dat als het u niet aanstaat ga dan op een ander want daar komt het een beetje zo op neer.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 9 mei 2017
YES

er heeft iemand mijn vraag beantwoord !!!
Mijn dag kan niet meer stuk.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3194 reacties
  • 9 mei 2017
Hoi,

ik was ook net aan de opzoeking bezig, en je stuurt dat je vraag beantwoord is ?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 9 mei 2017
Beste

Een collega heeft me reeds geantwoord.

Wat is trouwens de beste manier om een vraag te stellen bij jullie?
Telefonisch doe ik al geen moeite om jullie te bereiken wegens veel te lang aan het lijntje blijven hangen.
Hebben jullie geen emailadres?

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
  • Antwoord
  • 9 mei 2017
Sterweb,
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
-via 0800 22 800
-via onze contactpagina: https://www.proximus.be/contact
-via de chat op onze supportpagina's: https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html


-via ons Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
-via onze Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
-via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,
Wim

Reageer