Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening


Goedenamiddag,

De afstandbediening werkt niet meer.

We hebben tevergeefs de batterijen verwisseld, de box heropgestart.

Kan ik dit ergens omruilen?

Alvast bedankt.

Emilie Renneboog

Klantnr: 3978248

Beste antwoord door DaisyS

@jazzmido Je kan deze omruilen in een Proximus winkel of we kunnen er 1 opsturen via de post.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

11 reacties

Martin
  • 33508 reacties
  • 11 april 2021

je kan altijd eerst eens de remote resetten  → Je afstandsbediening resetten | Proximus

en daarna kun je hem weer universeel maken → Hoe kan je je afstandsbediening universeel maken? | Proximus

NB: pas morgen komen de Prox forummedewerkers hier terug langs.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 12 april 2021

Goede voormiddag,

Beide acties heb ik reeds gedaan, maar de afstandsbediening laat het nog steeds afweten…

Alvast bedankt voor het snelle antwoord.

Vriendelijke groeten,

Michel.


Martin
  • 33508 reacties
  • 12 april 2021

Straks zullen de prox forumedewerkers, als ze hier langskomen, je verder helpen voor de omruiling


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • Antwoord
  • 13 april 2021

@jazzmido Je kan deze omruilen in een Proximus winkel of we kunnen er 1 opsturen via de post.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 13 april 2021

Goedemiddag,

Bedankt voor de snelle reactie. Graag kregen we er één opgestuurd.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,

Michel.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 14 april 2021

@jazzmido Kan je nog even je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan stuur ik je een nieuwe op.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 14 april 2021

Emilie R.

Alvast bedankt.


Martin
  • 33508 reacties
  • 14 april 2021

@jazzmido Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden. → Forum Profiel gegevens invullen/aanvullen 

( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten).


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 14 april 2021

@jazzmido Ik heb je gegevens verwijderd op deze openbare pagina. Kan je je klantennummer toevoegen aan je forumprofiel? Met enkel je adres heb ik niet genoeg informatie.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 14 april 2021

Is bij deze gebeurd...


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 15 april 2021
jazzmido schreef:

Is bij deze gebeurd...

ok, we sturen je dan zo een nieuwe afstandsbediening op