In mijn afrekening van 11/03/18 staat bij TV aanvraag een gratis film aangerekend.
Deze film is toch gratis bij een tuttimus pack ?
Beantwoord
Factuur
Beste antwoord door AntonellaD
Dag NIKWAM,
Je hebt recht op 1 kadofilm per maand dat je gratis kan bekijken. Deze vraag je op deze manier aan:
In het Proximus TV menu ga je naar “Op aanvraag” vervolgens naar “Films” nadien naar ”mijn kadofilm” dan zie je een speciale catalogus waaruit je kan kiezen.
Je selecteert een film uit deze catalogus => klikt op op huren en vervolgens geef je je pincode in. De kadofilm waar je recht op hebt zal je niet worden aangerekend.
Groetjes,
Antonella
Bekijk origineelJe hebt recht op 1 kadofilm per maand dat je gratis kan bekijken. Deze vraag je op deze manier aan:
In het Proximus TV menu ga je naar “Op aanvraag” vervolgens naar “Films” nadien naar ”mijn kadofilm” dan zie je een speciale catalogus waaruit je kan kiezen.
Je selecteert een film uit deze catalogus => klikt op op huren en vervolgens geef je je pincode in. De kadofilm waar je recht op hebt zal je niet worden aangerekend.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.