Proximus verwijdert onterecht mijn nummer en vindt geen oplossing.
Vanaf morgen mogen prepaid gsm's zonder identificatie niet meer. Dat wist ik. Ik ben in deze periode toevallig van werkgever veranderd. Om mijn nummer gemakkelijk van een bedrijfscontract naar een ander te brengen, ben ik via een prepaid gegaan. Dan moeten er net iets minder handtekeningen gezet worden. Maar ik heb me wel netjes in orde gezet met de identificatieverplichting. Ik heb dat ook op een sms aldus ontvangen. Vandaag ben ik door Proximus toch uitgewist. Mijn nummer bestaat niet meer. Proximus heeft zeer duidelijk een fout gemaakt. Ik ben vandaag uitgebreid aan de lijn geweest met de klantendienst en ik ben ook op bezoek geweest in een proximuswinkel. Zij vonden geen oplossing. Het resultaat is dat mijn nummer niet meer bestaat en ik in het beste geval via de klachtendienst binnen de 5 dagen een antwoord krijg. Hallucinant. Ik heb er geen andere woorden voor. Proximus maakt een fout en vindt geen oplossing. Ik wil zo spoedig mogelijk mijn nummer terug. Ik gebruik dat al vele jaren professioneel. Nog iemand met zo'n ervaring?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.