Skip to main content
Vraag

Factuur immens duurder

  • 13 januari 2018
  • 5 reacties
  • 180 Bekeken

FACTUUR januari 79€ en in oktober betaalde ik nog 67€. Affinity korting weg zonder verwittiging, reden. En 7€ opslag van december naar januari. Al proberen te bellen, maar nu al 1 u 45 min in wacht. Pfff wat een klantenbediening.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 219 reacties
  • 13 januari 2018
Anmusti,
De verhoging van de tarieven werd wel degelijk op voorhand aangekondigd, en dit op de factuur (aanrekening) van november 2017:


Groeten,
Wim

  • Auteur
  • 2 reacties
  • 13 januari 2018
Klopt. Ik heb die melding gezien, maar haal daar niet uit dat mijn abonnement ineens bijna 7€ duurder wordt. Sorry maar jullie aankondiging is niet begrijpen.

  • Auteur
  • 2 reacties
  • 13 januari 2018
En detail zie je niet meer op je factuur. Dus ik kan die verhogingen er niet uithalen.

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • 470 reacties
  • 13 januari 2018
Hangt er vanaf welk abo / pack je hebt, Familus en Tuttimus krijgen geen verhoging.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 391 reacties
  • 16 januari 2018
Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer bezorgen? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya