Geachte,
Ik heb enorm veel problemen met mijn internet verbinding. Ik heb twee verschillende WIFI netwerken en deze vallen geregeld uit. Kan soms enkel op het ene aanloggen en soms enkel op het tweede.
Streaming gaat bijzonder slecht, het beeld blijft om de zoveel minuten hangen ook. Dit is echt niet de kwaliteit die ik verwacht van een internet connectie anno 2016.
Verder ben ik ook beheerder van mijn zakelijk account op het werk, en ik kan langs geen kanten registreren voor TV overal. Als ik mijn GSM nummer ingeef, kom ik uit op de zakelijke pagina van het werk. Dus dat loopt telkens mis.
Ook Tuttimus geeft problemen voor mensen met een bedrijfs GSM. Ik heb geen extra abonnement voor telefonie nodig, maar dat lukt niet om dat te selecteren.
Graag eens bekijken en zien of er een oplossing beschikbaar is. Ook deze website is verre van overzichtelijk en moeilijk om op de juiste plaats terecht te komen. Waarom niet gewoon een mailtje naar een service helpdesk? Of een online platform zoals de meeste grote bedrijven intussen hebben?
Alvast vriendelijk bedankt,
Peter Nijns
0478/82.53.85
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.