Beste
Gedurende twee weken ondervinden wij thuis problemen met het internet. Aanvankelijk startte dit als wat leek op 'traag' internet. Youtube-filmpjes die eeuwig laden, ook al duren ze maar 3 minuten, css-bestanden die niet meegeladen werden bij websites enz.
De laatste paar dagen valt de connectie echter geregeld uit. Eerst dachten we dat het aan de draadloze verbinding lag, maar ook met een UTP-kabel werkte het nog steeds niet. Op onze router staat wel vermeld: USRobotics, Wireless ADSL2+ Router. Zou dit er iets mee te maken hebben? Dat de router niet overeenstemt met de verbinding die we hebben? (Zou wel raar zijn want we hebben deze al meer dan een jaar.) We hebben ondertussen ook onze oude router nog eens aangesloten en deze werkt ook maar 'traag'...
Kan er eventueel iemand controleren hoe het met de lijnen gesteld is? Eventueel storingen, of wij een slechte verbinding hebben? Ik heb ondertussen ook even een speedtest gedaan van de verbinding. (moest dit nodig zijn om te weten)
Download: 3,8 Mbps
Upload: 0,4 Mbps
Ik ken weinig af van deze waarden, misschien zijn deze wel normaal.. Maar de snelheid op zich laat wel wat te wensen over bij 'vroeger'.
Bij deze dus kort even de vragen herhalen: weet er iemand een oplossing voor mijn probleem? - Kan ik eventueel sneller internet bekomen (Favorite zou toch al 'snel' moeten zijn?) Of zijn deze waarden normaal...?
Alvast bedankt!
Gregory
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.