Skip to main content

Belgacom 11+

  • 14 augustus 2012
  • 4 reacties
  • 183 Bekeken

Hello,

een tijdje geleden heb ik eeen abonnement genomen op Belgacom 11+. In mijn e-services is het abonnement wel degelijk actief. Maar nu, zowel op Iphone, Ipad, Mac als Samsung tv, krijg ik de opmerking dat ik Belgacom 11+ moet activeren. ?????? Op Tv wordt er ronduit gezegd dat ik een abonnement nodig heb om Belgacom 11+ te bekijken. Hoe kan dat, als het abonnement actief is in de e-services ? Dit is Kafka. Een oplossing graag. Dank U.



l

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 1684 reacties
  • 14 augustus 2012
Je moet eens contact opnemen met Eva.Verleden week was er ook al zo iemand met het zelfde geval.

Elsa
  • 27742 reacties
  • 14 augustus 2012
zoals Axana zegt:

en eventueel de link naar je bovenstaande post meesturen: ( http://community.belgacom.be/posts/abfd497626 )












⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door
http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blankhttp://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank
en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.
(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)

Groetjes, Elsa

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 17 augustus 2012
Dank u.






  • 0 reacties
  • 20 augustus 2012
Beste Paul,

Ik heb uw gegevens goed ontvangen, dossier 15503371 is opgemaakt voor de bevoegde dienst.

Men zal u zo snel mogelijk contacteren.


Met vriendelijke groeten,

Eva