Skip to main content
Beantwoord

Kan Pay&Go niet opladen


Mijn exwerkabonnement werd zaterdag overgezet naar een pay&go kaart zonder belkrediet. Telkens ik mijn pay&go kaart wil opladen via myproximus krijg ik bij iedere betaalmethode "Er is een fout opgetreden De toepassing is momenteel niet beschikbaar"
Dat is nu al de 2de dag op rij. Probleem zowel bij Chrome als bij Firefox.
Doe ik iets fout of loopt het systeem niet?

groeten
Martijn

Beste antwoord door Meuli81

nu is het opgelost
na minstens 3 dagen offline geweest te zijn... wree it dienst
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

4 reacties

Elsa
  • 156 reacties
  • 10 juli 2016
probeer eventueel eens te bellen op het gratis nummer 6000 of ze je kunnen verder helpen al denk ik dat er op zondag weinig ondersteuning is op dit gebied of je kan het ook vragen aan de technische helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 11 juli 2016
dat is pas geen oplossing... "het zou kunnen dat er iets aan de hand is met het online platform".
Dat is dan al 3 dagen zo!
wtf!

Elsa
  • 156 reacties
  • 11 juli 2016
In ieder geval kan ik bijladen dus 't zal zeker niet een algemene fout zijn.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 11 juli 2016
nu is het opgelost
na minstens 3 dagen offline geweest te zijn... wree it dienst